ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشکر مالک باشگاه اینتر از مانچو و مردانش با وجود شکست مقابل ناپولی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (دوشنبه) در هفته چهاردهم سری A با نتیجه 2 بر یک در خانه ناپولی تن به شکست داد و صدر جدول را به میزبان خود تقدیم کرد.

با وجود این نتیجه، اریک توهیر مالک باشگاه اینتر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش به خاطر نمایش خوبی که با یک بازیکن کمتر ارائه کردند، تشکر کرد. اینتر که از دقیقه 45 با اخراج ناگاتومو 10 نفره بازی می‌کرد، در وقت‌های تلف شده نیمه دوم دو بار توپ را به تیر دروازه زد، اما فقط یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

توهیر پس از بازی به سایت باشگاه اینتر گفت: می‌خواهم از مانچینی و بازیکنانش تشکر کنم. اینتر به هوادارانش نشان داد تیمی است که هرگز دست از جنگیدن نمی‌کشد و این برای ما بسیار مهم است. مسلماً ما از اینکه بازی را باخته‌ایم بسیار متأسفیم، اما این نتیجه باعث نمی‌شود، عملکردی که در نیمه دوم داشتیم را فراموش کنیم. اینتر در نیمه دوم بازی کیفیت واقعی‌اش را نشان داد.

اینتر با وجود شکست در خانه ناپولی که دومین باختش در این فصل بود، تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ناپولی 2-1 اینتر میلان؛ پیروزی ناپولی با دبل اگواین