سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن ها برای دستگاه های روت شده اندرویدی [قسمت اول]


جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن ها برای دستگاه های روت شده اندرویدی [قسمت اول]

اگر تردید برای روت کردن تلفن هوشمند اندرویدی خود را کنار گذاشته و برای این کار تصمیم قطعی گرفته اید، ورودتان به دنیایی پر از گزینه های شخصی سازی، تنظیمات حرفه ای و ROM های متفرقه را تبریک می گوییم.

به محض روت کردن دستگاه اندرویدی، طیف بسیار گسترده ای از اپلیکیشن ها وجود دارند که نصبشان برایتان مجاز خواهد شد؛ اپلیکیشن هایی که امکاناتی به مراتب بیشتر از اپ های معمولی در اختیارتان می گذارند و از پس کارهایی بر می آیند که دیگر اپلیکیشن ها از انجامشان ناتوانند.

در جعبه ابزار این هفته و هفته آینده، به معرفی اپلیکیشن هایی خواهیم پرداخت تا از کار با موبایل یا تبلت اندرویدی روت شده تان نهایت لذت را ببرید.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

بهترین اپ برای سوپریوزر: SuperSU

AndroidPIT-root-apps-SuperSU-w782

بعد از روت کردن، SuperSU ضروری ترین اپلیکیشنی است که باید در موبایلتان نصب کنید. این اپ یکی از بهترین دستیارهای روتی است که می توانید در گوگل پلی بیابید.

کار اصلی SuperSU، مدیریت اپلیکیشن ها و اعلان هایی است که به آنها دسترسی سوپریوزر داده اید، اما امکانات دیگری مثل درآمدن موقت از حالت روت، آنروت کامل و دائمی و دسترسی به امکانات در حالت ریکاوری هم از قابلیت های فوق العاده ای هستند که با نصب این دستیار کاربردی روت بدست خواهید آورد.

SuperSU SuperSU قیمت : رایگان سازنده : Chainfire سیستم عامل : اندروید حجم : 5.6 مگابایت بهترین اپ برای مسدودسازی تبلیغات: AdBlock Browser

adblock_browser-w782

یکی از اولین اقداماتی که هر کاربر اندروید پس از روت کردن موبایل اندرویدی باید انجام دهد، گرفتن یک مسدود کننده خوب تبلیغات است. AdBlock Browser بهترین ابزاری است که می توانید برای این منظور به کار بگیرید.

با نصب این مرورگر (که روی دستگاه های غیر روت هم قابل اجراست) می توانید برای همیشه از شر پیام های تبلیغاتی و پنجره های پاپ آپ هنگام وبگردی خلاص شوید. Adblock Browser سالها مجوز لازم برای حضور در پلی استور را نداشت، اما حالا می توانید آن را به طور مستقیم از گوگل پلی دریافت کنید.

Adblock Browser Adblock Browser قیمت : رایگان سازنده : Eyeo GmbH سیستم عامل : اندروید حجم : 38.2 مگابایت بهترین اپ برای حذف اپلیکیشن های پیش فرض سیستمی: System App Remover

AndroidPIT-root-apps-System-App-Remover-w782

اپلیکیشن های پیش فرض سیستم عامل (که معمولا از آنها با عنوان Bloatware یاد می شود)، هم فضای زیادی از حافظه داخلی موبایل را به خود اختصاص می دهند و هم شاید بسیاری از آنها برایتان کاربردی نداشته باشند.

بنابراین شاید دوست داشته باشید که آنها را از سیستم عامل حذف کنید، اما بدون داشتن یک گجت روت شده انجام این کار ممکن نیست. با نصب System App Remover در یک گجت روت شده، می توانید به سادگی آنها را پاک کنید تا از مصرف بی رویه باتری و اشغال رم توسط آنها جلوگیری به عمل آورید.

System App Safe Remover System App Safe Remover قیمت : رایگان سازنده : Jumobile سیستم عامل : اندروید حجم : 1.8 مگابایت بهترین اپ برای کنترل صدا: Viper4AndroidFX

AndroidPIT-root-apps-viper4android-fx-w782

اگر به کیفیت خروجی صدا از موبایل اندرویدی تان اهمیت می دهید، Viper4Android FX بهترین ابزاریست که می توانید در دستگاه روت شده تان داشته باشید.

تنظیمات و قابلیت های این اپ فراوانند، اما اکولایزر پیشرفته، قابلیت بهینه سازی بلندگوها، افزایش کیفیت خروجی در هدفون و امکان مدیریت و اعمال تنظیمات در صدای سیستم (که قابل تعمیم به کلیه اپلیکیشن های شخص ثالث هستند) می توانند مهم ترین دلایلی باشند که باید به سراغ این اپلیکیشن بروید.

Viper4AndroidFX Viper4AndroidFX قیمت : رایگان سازنده : Viper's Audio سیستم عامل : اندروید حجم : 7.4 مگابایت بهترین اپ برای تهیه نسخه پشتیبان: Titanium Backup

AndroidPIT-root-apps-Titanium-Backup-w782

پیش از نصب ROM های متفرقه یا انجام عملیات وابسته به روت، عاقلانه است که از فایل هایتان نسخه پشتیبان تهیه کنید و تیتانیوم بک آپ برای این منظور بهترین ابزاریست که می توانید به کار بگیرید.

پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها و فایل ها در این اپ به سادگی انجام می پذیرد و برای دستگاه های روت شده، گزینه ها و تنظیمات ویژه ای همچون گرفتن خروجی اکسل از دیتابیس اپلیکیشن ها را در اختیار خواهید داشت.

Titanium Backup ★ root Titanium Backup ★ root قیمت : رایگان سازنده : Titanium Track سیستم عامل : اندروید حجم : 7.3 مگابایت بهترین اپ برای بهینه سازی مصرف باتری: Greenify

AndroidPIT-root-apps-Greenify-w782

Greenify در دستگاه های غیر روت هم عملکرد فوق العاده ای به نمایش می گذارد، اما برای حداکثر بهره وری بهتر است که از آن در دستگاه های روت شده استفاده کنید.

گرینیفای می تواند مدیریت اجرای اپلیکیشن ها در اندروید را تحت تسلط خودش درآورد. به عنوان مثال، می تواند به سیستم عامل فرمان دهد که کدام اپلیکیشن ها باید در پس زمینه فعال باشند و کدامیک در حالت خواب به سر ببرند.

با نصب گرینیفای، خواهید دید که عملکردش در جلوگیری از اجرای خودکار اپلیکیشن ها در پس زمینه، تا چه حد می تواند انرژی باتری را برایتان حفظ کند.

Greenify Greenify قیمت : رایگان سازنده : Oasis Feng سیستم عامل : اندروید حجم : 2.4 مگابایت بهترین اپ برای اتوماسیون کارها: Tasker

AndroidPIT-root-apps-tasker-w782

در میان محصولات نرم افزاری نیازمند روت، Tasker ارباب اپلیکیشن هاست. این شاهکار برنامه نویسی 2.99 دلاری، می تواند تقریبا هر کاری که در اندروید به صورت دستی انجام می دهید را به طور خودکار انجام دهد.

Tasker می تواند تقویم را برای فعالیت ها و رویدادهای مختلف تنظیم کند، یا اینکه وظایف اپلیکیشن های سیستمی و شخص ثالث را به طور خودکار انجام دهد.

Tasker Tasker قیمت : 2.99 دلار سازنده : Crafty Apps EU سیستم عامل : اندروید حجم : 3.1 مگابایت

توجه داشته باشید که بعضی از اپلیکیشن های این فهرست، روی دستگاه های روت نشده هم قابل اجرا هستند. هر چند برای بهره گیری از حداکثر امکانات بهتر است که در دستگاه های روت شده از آنها استفاده کنید.

آیا با روت کردن دستگاه های اندرویدی موافقید، یا ترجیح می دهید بدون دستکاری در سیستم عامل از تلفن هوشمندتان استفاده کنید؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:Adblock PlusGreenifyRoot ApplicationsSuperSUSystem App RemoverTaskerTitanium BackupViper4AndroidFXاپلیکیشن اندرویداپلیکیشن های روتاندرویدجعبه ابزاردانلود اپلیکیشن اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
چطور هر دستگاه اندرویدی را روت کنیم؟