سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت جدید تلگرام برای آیفون 3.8.1


آپدیت جدید تلگرام برای آیفون 3.8.1باشگاه خبرنگاران/ تلگرام در آخرین برروزرسانی خود، قابلیت های جالبی در اختیار کاربران آیفون قرار داده است.
در آخرین بروزرسانی نرم افزار تلگرام، قابلیت جدیدی برای کاربران آیفون اضافه شده که می توانند هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری با استفاده از دکمه پیوست (attachment) فقط با یک بار تپ کردن، تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ضبط و ذخیره کنند.

این ویژگی دسترسی به دوربین را سریع تر از قبل کرده است، همچنین به سادگی در همان لحظه می توان تصاویر ذخیره شده را به اشتراک گذاشت.

در این نسخه برای نمایش عکس پروفایل مخاطب نیاز نیست به صفحه اطلاعات و یا چت رفت، کافیست در همان صفحه روی عکس پروفایل مخاطب مورد نظر تپ کرده تا در اندازه کامل تصویر مورد نظر بارگذاری شود.

دو گزینه جدید به نام Uber و Citymapper در آخرین برروزرسانی به تلگرام اضافه شده است که می توان موقعیت جغرافیایی مخاطب را شناسایی کرد، البته در صورتی که کاربر دسترسی نرم افزار به موقعیت یاب (GPS) را برای این پیام رسان غیرفعال کند، موقعیتش دیگر به نمایش گذاشته نمی شود.

دارندگان تلفن های هوشمند اپل، باید از طریق مارکت رسمی این برند برای بروزرسانی پیام رسان خود اقدام کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫آموزش آپدیت و بروزآوری آیفون‬‎