علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مصاف متین ورامین و سایپا/ نیاز مبرم شاگردان ترکاشوند به پیروزی


به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی روز چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های متین صالحین ورامین وسایپا به مصاف یکدیگر می روند.

تیم متین صالحین ورامین که با پیروزی مقابل دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه، تمامی نگاه ها را متوجه خود ساخت، در مقابل برخی تیم های کم نام و نشان نظیر آرمان اردکان شکست را پذیرا شد.

شاگردان ترکاشوند در هفته هفتم لیگ برتر والیبال نیز در خانه دور از انتظار ظاهر شدند و با نتیجه سه بر یک مقابل ثامن خراسان شکست خوردند، البته تیم متین همچنان پیگیر تغییر نتیجه این مسابقه است.

تیم متین ورامین در پایان هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با کسب ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

در نقطه مقابل تیم سایپا نیز نمایش پرفراز و نشیبی را در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال از خود نشان داده و تا پایان هفته هفتم لیگ برتر با کسب هشت امتیاز در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ قرار دارد.

تیم سایپا در هفته هفتم لیگ برتر توانست تیم گوهرکویر زاهدان را با نتیجه سه بر یک شکست داده و به اوضاع خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی والیبال سایپا 3-2 متین ورامین