بهره‌برداری از دو پروژه شهری در یاسوج


دو پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر خیابان‌های یاسوج با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار و برخی اعضای شورای شهر در نهمین روز دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، «محمد علی جاوید»، شهردار یاسوج در این مراسم افتتاح گفت: یکی از اهداف مهم شهرداری یاسوج خدمت صادقانه و بی‌منت به شهروندان است.

وی افزود: هم‌اکنون افتتاح فاز نخست بازگشایی بلوار جمهوری حد فاصل بلوار طالقانی تا بلوار فرودسی با 426 متر و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

جاوید خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه تا پل شهید عوض‌زاده را در دستور کار داریم که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان نیاز است.

شهردار یاسوج با اشاره به اجرای پروژه روشنایی معابر شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در این پروژه 340 پایه برق متناسب با فضای شهری با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان نصب شده است.

جاوید به میزان هزینه‌کرد این نهاد برای تعویض و فضای جدید پیاده‌روسازی سطح شهر اشاره و تصریح کرد: شهرداری یاسوج برای این پروژه دو میلیارد و200 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

همچنین «سیدمحمد کاظم نظری»، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: شهر یاسوج به‌عنوان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را داشته باشد.

وی با بیان این‌که با تعریض خیابان جمهوری بار ترافیک در این خیابان کاهش می‌یابد، افزود: درصد زیادی از بار ترافیک در خیابان جمهوری بوده که با افتتاح فاز نخست تعریض خیابان جمهوری کمک زیادی به روانی ترافیک شهر می‌کند.

نظری با اشاره به افتتاح فاز نخست طرح روشنایی معابر شهر یاسوج یادآور شد: شهر یاسوج به‌عنوان پایتخت طبیعت ایران به‌لحاظ روشنایی و پیاده‌رو وضعیت مناسبی نداشت که با افتتاح این پروژه مردم در رفاه نسبی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از چند پروژه عمرانی در شهرستان تالش