سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آرامش در آشپزخانه با انتخاب «کابینت‌های سفید»


آرامش در آشپزخانه با انتخاب «کابینت‌های سفید»برترین ها/ رنگ سفید همواره رنگی دارای انرژی بسیار بالا، آرامش بخش، بازتاب کننده ای فوق العاده برای نور بوده، که تقریبا در هر جای از هر خانه ای این رنگ به چشم می خورد، رنگ سفید با با بازاتاب کردن نور موجب بزرگ به نظر رسیدن فضا می شود . در قسمت های کوچک خانه حس آرامش و خلوت ویژه ای را فراهم می کند ، اما استفاده از رنگ سفید در هر بخش از هر خانه ای توصیه نمی شود ، به طور مثال کابینت های آشپزخانه از جمله آن قسمت هایی می باشد که باید در انتخاب رنگ آنها به نکاتی توجه داشته باشید در این مقاله به برخی از ویژگی های مثبت و منفی رنگ سفید برای کابینت می پردازیم.
رنگ سفید برای آشپزخانه و کابینت
پیش از انتخاب رنگ سفید برای کابینت لازم است که شما نکاتی ابتدایی و اساسی راجب رنگ سفید بدانید. قطعا رنگ سفید رنگی شاد و انرژی بخش می باشد اما همواره باید برای سالم ماندن رنگ اهمیت قائل شد ، رنگ سفید رنگی بسیار آسیب پذیر می باشد با کوچکترین برخورد، ضربه و یا حرارت به راحتی دچار آسیب و ریزش می شود.
رنگ سفید به سرعت چرک و دچار تیرگی می گردد ،اگر می خواهید کابینت سفید شما از زیبایی بیشتری برخوردار گردد توصیه می شود در دیواره های مجاور کابینت از رنگ های تیره و براق استفاده کنید ، به طور کلی رنگ سفید در آشپزخانه این اطمینان را به شما می دهد که بدون صرف هزینه های زیاد دارای آشپزخانه زیبا ، شاد و شیک شوید اگر در تدارک دکوراسیون آشپزخانه ای سفید رنگ برای خانه خود هستید حتما تناسب رنگ های متضاد تیره با رنگ سفید را رعایت کنید، تا کابینت سفید رنگ شما جذابیت بیشتری جلوه کند.
اگر قصد استفاده از کابینت تمام سفید را دارید یا در انتخاب آن دچار تردید شده اید به شما پیشنهاد می شود از کابینت با دو رنگ خاص و متضاد را نیز به گزینه های خود اضافه نمایید رنگ های متضاد روشن و تیره ، مانند طراحی زیر که از کابینت تیره و مشکی استفاده شده است.
با اینکه رنگ‌های استفاده شده در این آشپزخانه تیره هستند اما اصلا آشپزخانه دلگیری نیست. پنجره‌های نورگیر این آشپزخانه، همه جا را از نور پر کرده‌اند و موجب شده است که هود بزرگی که درآشپزخانه موجود گردد به جای اینکه چهره ‌ی آشپزخانه را زشت کند، بدرخشد و خودنمایی کند. از طرف دیگر دیوارهای تیره و کابینت‌های سیاه خیلی خوب با رنگ سفید، سطوح استیل و شیشه‌ها همگن شده‌اند و این آشپزخانه را به فضایی شاد و شیک کرده‌اند. سطوح استیل هم به نوبه خود باعث درخشندگی و بازتاب نور در سراسر آشپزخانه شده‌اند.

منبع: برترین ها


ویدیو مرتبط :
کابینت آشپزخانه ام دی اف| کابینت mdf| آرک آشپزخانه