پیروز واقعی در انتخابات هفتم اسفند ملت ایران بود


منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای‌ اسلامی، گفت: در انتخابات هفتم اسفند پیروزی واقعی در وهله اول ملت ایران بود که با حضور پرشور در عرصه انتخابات بر برنامه ریزی دشمنان غلبه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد باقر عبادی، امروز (٨ اسفند ماه) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در فرایند مردم سالاری دینی در عرصه انتخابات بازنده به معنای واقعی نداریم.

وی ضمن تشکر از همه کاندیداها و طرفدارانشان که تنور رقابت را گرم کردند، افزود: امیدوارم با تشکیل یک اتاق فکر همه نخبگان ایده‌های خود را در جهت پیشرفت استان در اختیار منتخب مردم و مدیران قرار دهند. حضور پرشور مردم در انتخابات عزت آفرین بود و این امر امنیت ملی را به صورت طبیعی افزایش می‌دهد.

عبادی در رابطه با برنامه‌های چهار سال آینده تصریح کرد: برنامه‌های آتی بی‌شک در چهارچوب فرهنگ اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور با همکاری مجموعه نمایندگان مجلس خواهد بود. در گذشته نیز در این جهت در مجلس سوالات متعدد از وزیران به ویژه وزیر اقتصاد داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: پروژه راه آهن یکی از مهمترین اولویت‌ها است. عمده کار آن یعنی اختصاص ردیف بودجه انجام شده و در حال حاضر باید تسریع ساخت راه آهن پی‌گیری شود.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای‌اسلامی، یکی دیگر از اولویت‌ها را دوبانده کردن محور بیرجند- قاین دانست و یادآور شد: اقداماتی در این جهت صورت گرفته که پی‌گیری خواهد شد.

عبادی با اشاره به اینکه بی‌شک همه طرفداران کاندیداها در ستادی به نام ستاد جمهوری اسلامی فعالیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی شاهد پیشرفت روز افزون استان باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ملت ایران،پیروز در انتخابات 88 ... روشنگری فتنه - قسمت 58