صیاد شیرازی به روایت یک فرمانده


فرمانده سابق ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، صیاد شیرازی را شخصیتی ممتاز دانست که بصیرت و ولایی بودن از ویژگی‌های او بود.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، امیرسرتیپ دکتر حسین محمدی، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی، گفت: او فردی مومن، متعهد، معتقد، ولایت‌مدار و مدیر و مدبر بود.

محمدی با بیان اینکه صیادشیرازی، فردی دارای دانش نظامی به‌روز محسوب می‌شد، خاطرنشان کرد: آن شهید جز اعتلای نام ایران اسلامی به هیچ چیز فکر نمی‌کرد و پس و مقام و ظواهر دنیا مجذوبش نکرد و به همین خاطر فردی تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه یاد و خاطر شهید صیادشیرازی، مانند دیگر شهدای بزرگ، برای همیشه در یاد و خاطر مردم ایران خواهد ماند، گفت: تاریخ از این مردان به نیکی یاد خواهد کرد. مردانی که پای آرمان‌ها ماندند و با شجاعت از آنچه حقیقت بود دفاع کردند و ولایت‌مداری را در عمل به اثبات رساندند.

محمدی گفت: شهید صیادشیرازی دانش آموخته مکتب ولایت و بزرگتر از آن است که مختص یک خانواده یا قشرخاصی باشد. او متعلق به تمام مردم ایران و مسلمانان جهان و الگویی برای همه کسانی که در این مسیر گام برمی‌داند است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران امن‌ترین سرزمین در منطقه محسوب می‌شود و اگر ایران اسلامی بر قله اقتدار ایستاده، مرهون فداکاری و از خودگذشتگی‌های صیادشیرازی و تمام شهدا و ایثارگران است و باید قدردان آنان بود.

محمدی انتقال سجایای اخلاقی و ویژگی‌های مدیریتی و فردی شهید صیاد‌شیرازی و سایر شهدای والا مقام به نسل جوان را یکی از بهترین اقدامات برای پاسداشت یاد و خاطره آنان دانست.

به گزارش ایسنا، 21 فروردین ماه سالروز شهادت شهید امیرسپهبد صیاد‌شیرازی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
شهید صیاد شیرازی فرمانده ای که عاشق نماز و شهادت بود