ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حرفهای محمد علی‌آبادی درباره احمدی‌نژاد و عزل علی‌دایی


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.27 - 08:39

حرفهای محمد علی‌آبادی درباره احمدی‌نژاد و عزل علی‌دایی

خبرآنلاین/ دنیای فوتبال نوشت: رئیس سابق سازمان تربیت بدنی می‌گوید: تمام اختلافات با احمدی‌نژاد از زمان حضور مشایی شروع شد.
در بخش هایی از این مصاحبه او گفته است:«در 4 سال اول هیچ بحثی نبود. اواخر دوره اول احساس من و کسانی که با من هم‌فکر بودند این بود که این مسیر به سمت غلط می‌رود. لذا حرف‌های‌مان را می‌زدیم. قرار نبود در روزنامه و رسانه جار و جنجال کنیم چون درست و منطقی نبود.
* احمدی‌نژاد فقط یک نفر، حبیب کاشانی را برای مدیرعاملی پرسپولیس به من معرفی کرد.
*پشیمانم از این‌که سعیدلو را معرفی کردم برای وزارت ورزش.
*از دفتر آقای احمدی نژاد به کفاشیان زنگ زدند و گفتند که علی دایی را بردارید.
*در حاشیه مراسمی در فیلیپین برای ملاقات وزیر ورزش با شیخ احمد ،ساعت 11 شب برای وزیر وقت گرفتیم. ساعت 11 رفتیم و آقای عباسی گفت من ده دقیقه می خواهم خصوصی صحبت کنم. بعدش جلسه تشکیل شد و آقای عباسی شروع کردند به صحبت کردن، گفتند ما دولت هستیم و پول ورزش را می دهیم و باید دخالت کنیم. شیخ احمد گفت همه جای دنیا همین است و دولت ها حامی ورزش هستند و دخالت نمی کنند.
*آقای عباسی در آن جلسه که همه سران شورای المپیک آسیا حضور داشت گفت که ما روسای فدراسیون ها را عوض کردیم، از یکی مواد مخدر گرفتیم، یکی فساد اخلاقی داشت و دیگری هم فلان فساد را داشت. همه این ها را که گفت، آقای شیخ سلمان جواب داد، مگه شما قاضی هستی؟ اگر درست هم باشد بخش قضایی باید پیگیری کند. آقای عباسی گفت که آقای شیخ احمد! شما کویت را با جمهوری اسلامی ایران مقایسه می کنید؟ ما زدیم توی سرمان! گفتیم تعلیق شدیم. شیخ احمد رفت از صندلی پایین و سیگارش را درآورد. در عمرم چنین رفتاری ندیدم و همه شر ها از آن جلسه بیرون آمد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
افشاگری علی دایی علیه احمدی نژاد