سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر سابق اطلاعات: دیدار رئیس دولت اصلاحات و "جورج سوروس" قطعا انجام شده است


وزیر سابق اطلاعات: دیدار رئیس دولت اصلاحات و "جورج سوروس" قطعا انجام شده است

مهر/ وزیر اطلاعات دولت دهم در ارتباط با دیدار رئیس جمهور دولت اصلاحات با جورج سوروس گفت: این دیدار قطعا انجام شده است؛ افراد پایبند زیادی در بین نیروهای اصلاحات وجود دارد ولی متاسفانه برخی افراد خودفروخته نیز در بین جریان اصلاحات هستند.

حیدر مصلحی شنبه‌شب در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در ارتباط با سوالی در مورد حادثه منا اظهار داشت: پشت قضیه حادثه منا به خوبی می‌توانیم رد پای سرویس اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه سرویس اطلاعات عربستان را آمریکا می‌چرخاند، ادامه داد: در صحبت‌هایی که با نیروهای اطلاعاتی عربستان داشتیم، نمی تواند پاسخ چهار سوال اطلاعاتی را بدهند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه نیروهای ما زیر ذره‌بین هستند، اضافه کرد: در جریان حادثه منا سرویس اطلاعاتی آمریکا نقش داشت و ما نیز ضعف‌های داشتیم و باید مراقبت اطلاعاتی می‌کردیم.

وی در ارتباط با دیدار رئیس جمهور دولت اصلاحات با جورج سوروس نیز بیان کرد: این دیدار قطعا انجام شده است؛ افراد پایبند زیادی در بین نیروهای اصلاحات وجود دارد ولی متاسفانه برخی افراد خودفروخته نیز در بین جریان اصلاحات هستند.

مصلحی افزود: جزوه‌ای را در جریان فتنه سال ۸۸ در دفتر یکی از سران فتنه پیدا کردیم که همه طراحی‌های مربوط به قبل و بعد از انتخابات صورت گرفته بود و در جریان کارهای اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد که سفارت انگلیس تعداد زیادی از نیروهای خود را در کشور پراکنده کرده بود تا به اهداف خود برسند.

وی در مورد حفاظت از دانشمندان هسته‌ای نیز گفت: ما این موضوعات را پیش‌بینی کرده‌بودیم و هشدار لازم را داده بودیم ولی در دولت دهم جفایی صورت گرفت و برخی افراد که فضای انحرافی داشتند به این موضوع توجهی نکردند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: برخی افراد در دوران سازندگی به دنبال نظام سرمایه‌ای رفتند و بدهی‌ها و معوقات بالای بانکی مربوط به همان دوره همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در موضوع نفوذ به یک تصفیه اطلاعاتی در کشور نیاز داریم، اضافه کرد: متاسفانه به خوبی و آنگونه که شایسته است، به موضوع اطلاعات و امنیت و دستگاه امنیتی توجه نمی‌شود.

مصلحی خواستار حساسیت بالای مسئولان نسبت به موضوع نفوذ شد و ادامه داد: باید به مسائل مختلف به خوبی توجه شود و با حساسیت بالا به مسائل توجه کنیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟