مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اعدام یکی از اسرای خان طومان توسط القاعده+ تصویر


گروه تروریستی تکفیری "جندالاقصی" وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده ساعتی پیش از اعدام یکی از اسرای ارتش سوریه که در هجوم اخیر به منطقه خان طومان در جنوب شهر حلب به اسارت درامده بود خبر داده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه تروریستی تکفیری "جندالاقصی" وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده ساعتی پیش از اعدام یکی از اسرای ارتش سوریه که در هجوم اخیر به منطقه خان طومان در جنوب شهر حلب به اسارت درامده بود خبر داده است.

بنابر این گزارش، یکی از فرماندهان گروه جندالاقصی با انتشار ویدئویی از اعدام یکی از دو اسیر ارتش سوریه آن را "قصاص!!" در مقابل بمباران مواضع این گروه تروریستی تکفیری در شمال استان حلب سوریه عنوان کرده است. لازم به ذکر است که در هجوم اخیر تروریستهای تکفیری به منطقه خان طومان 4 رزمنده شامل دو نفر از لشگر سرافراز و دلاور "فاطمیون" و دو نظامی از رزمندگان ارتش سوریه به اسارت گروه ارتش آزاد درآمده که آنها را برای اعدام در اختیار گروههای حزب ترکستان شرقی چین و جندالاقصی قرار داده است. در تصاویر منتشره از دو اسیر ارتش سوریه که از اهل سنت و ساکنین شهر حلب بوده اند، تروریستها دستهای آنها را به پشت خودروی باری بسته و در خیابانهای منطقه خان العسل در غرب حلب در انظار ساکنین می گردانند.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه