سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ده ها مزدور عربستانی در حمله موشکی ارتش یمن به مارب کشته شدند


به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، این حمله موشکی قصر ریاست جمهوری شهر مارب را که تحت کنترل نیروهای ائتلاف عربی – آمریکایی و مزدوران عربستانی است، هدف قرار داد.
در این حمله موشکی، ده ها مزدور عربستانی از جمله تعدادی از فرماندهان برجسته آنها به نام های «محسن صالح شطیف» و «الحارثی» کشته شدند.
منابع محلی گزارش داد: آتش سوزی مهیبی در محل برخورد این موشک رخ داد. همچنین چند خودروی زرهی نیروهای مزدور عربستان در پی این حمله، منهدم شدند.
این در حالی است که نیروهای ارتش یمن چند موضع و مقر نظامی نیروهای عربستان را در منطقه ربوعه در عسیر عربستان هدف قرار دادند که منجر به انهدام تعدادی از خودروهای زرهی این نیروها شد.
وزارت دفاع یمن نیز اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی با به دست گرفتن کنترل الجبل الاسود در استان جوف واقع در شرق یمن، صدها نظامی عربستانی و اماراتی را به محاصره خود درآورده و دهها مین کار گذاشته شده از سوی ارتش عربستان را در نزدیکی مواضع «المهدف» در منطقه جیزان خنثی کردند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی و همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا مجروح شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.
خاورم**9365**9329**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمله موشکی ارتش یمن به ناو جنگی عربستان در تعز