سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف و ضبط بیش از 7000 قرص ترامادول در امارات


کشف و ضبط بیش از 7000 قرص ترامادول در اماراتایسنا/ پلیس امارات از کشف و ضبط بیش از 7460 قرص ترامادول در شیخ نشین راس الخیمه خبر داد.

سرهنگ ابراهیم کبتن، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر راس الخیمه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : نیروهای امنیتی راس الخیمه موفق به کشف و ضبط بیش از7460 قرص ترامادول در شهر راس الخیمه شدند. وی افزود: دو متهم نیز دستگیر شدند که تحقیقات در مورد خرید و فروش قرص های روانگردان از متهمان ادامه دارد. متهمان قرص های روانگردان را در جاهای مختلف منزل خود مخفی کرده بودند.

رسانه های امارات نیز با انتشار تصاویر این دو متهم ، اقدام به انتشار خبر دستگیری متهمان کرده و در تحلیل های خود از افزایش خرید و فروش قرص های روانگردان در امارات ابراز نگرانی کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
انیمیشن مصرف قرص ترامادول