ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بدل طارمی در تمرین حاضر شد!/ حضور ناخدای کشتی در کنار سرخ‌پوشان


به گزارش خبرگزاری فارس آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش امروز از ساعت 18 در زمین اصلی المپیک چین برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

هواداران پرسپولیس از ساعت 16و 30دقیقه در ورزشگاه المپیک منتظر بازیکنان پرسپولیس بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.

* مهدی طارمی که با اجازه مربیان این تیم اردوی تیمش در جزیره کیش ترک کرده بود تا به بوشهر برود در تمرین عصر حاضر نبود.

* تعدادی از ملی‌پوشان تیم ملی دوومیدانی کشورمان پیش از شروع تمرین سرخپوشان در ورزشگاه مشغول به تمرین بودند.

* یکی از دوندگان کشورمان که شباهت زیادی به مهدی طارمی داشت به اشتباه از سوی برخی از بازیکنان با این مهاجم اشتباه گرفته شد و آنها وی را به عنوان طارمی آقای گل مورد تشویق قرار می‌دادند.

* حدود 80 تماشاگر این تمرین را از نزدیک تماشا می‌کردند. این تماشاگران از بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند که گسترش فولاد را شکست دهند.

* بازیکنان پرسپولیس در ساعت 17 و 50 دقیقه به زمین تمرین آمدند و پیش از شروع رسمی تمرین به بازی آقا وسط پرداختند.

* یکی از اقوام سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس قصد حضور در کنار زمین را داشت که این اجازه به وی داده نشد و این مسئله ناراحتی دروازه‌بان پرسپولیس را در بر داشت.

* رامین رضائیان و سید علی فاطمی دو بازیکن تیم پرسپولیس که در تمرین صبح امروز دچار مصدومیت جزیی شده بودند در تمرین عصر بدون مشکل تمرین کردند.

* با توجه به تاریکی هوا در جزیره کیش تمرین سرخپوشان زیر نورافکن انجام شد.

* از ابتدای تمرین دروازه‌بانان زیر نظر مربی دروازه‌بان پرسپولیس به تمرینات اختصاصی پرداختند که پس از دقایقی دروازه‌بانان هم به تمرینات گروهی اضافه شدند و در تمرین امروز عملکرد سوشا مکانی بهتر از سایر بازیکنان بود و بارها تماشاگران او را تشویق کردند.

* سانتر از جناحین و شوت به دروازه بخش اصلی تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس را در خود داشت.

* برانکو امروز برای بازیکنان تیمش تمرینات گل زنی در نظر گرفته بود.

* چند کودک که عضو مدرسه فوتبال جزیره کیش بودند به نحوه جالبی برانکو را مورد تشویق قرار می‌دادند.

* فردی که خود را هوادار متعصب پرسپولیس می‌دانست اصرار زیادی داشت تا به کنار زمین آمده و از تمرین سرخپوشان دیدن کند. جالب اینجاست که این فرد به دنبال علی کریمی می‌گشت تا با او عکس یادگاری بگیرد و وقتی فهمید که کریمی نزدیک به 2 است که از فوتبال خداحافظی کرده ناراحت و ورزشگاه را ترک کرد!

* یک ناخدا امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با سرخپوشان برخورد گرمی داشت این ناخدا همان فردی است که روز جمعه بازیکنان پرسپولیس سوار بر کشتی تفریحی او شده و  به دریا رفتند.

* بازیکنان پرسپولیس در ادامه تمرین خود به تمرین پاس عمقی و زدن شوت به چارچوب پرداختند.

* سرخپوشان پس از پایان تمرین راهی هتل محل اقامت شده و به صرف شام و استراحت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم پرسپولیس فردا پس از صرف صبحانه راهی فرودگاه کیش خواهند شد تا با پرواز ساعت 12 و 30 دقیقه این جزیره را به مقصد تهران ترک کنند طبق برنامه اعلام شده از سوی برانکو تمرین پرسپولیسی‌ها در روز سه شنبه تعطیل است و بازیکنان این تیم از روز چهارشنبه تمرین خود را در تهران از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/XJGT0F


ویدیو مرتبط :
گفتگوی العالم با ناخدای کشتی اعزامی به یمن