راه‌اندازی پژوهشکده تخصصی پلیس پایتخت در آینده نزدیک


رئیس پلیس پایتخت، گفت: توسعه راهبردهای کلان فاتب با گسترش زیر ساخت های پژوهشی امکان پذیر است، در صدد هستیم مجموعه تحقیقات فاتب را به یک قطب علمی-پلیسی تبدیل می کنیم.

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های پژوهشی در تمامی سازمان ها یکی از اولویت های اساسی کاری است، سازمان های پیش رو در حوزه ماموریتی در تدوین سند چشم انداز بیشترین سهم را به تحقیق و پژوهش تخصیص می دهند.

وی ادامه داد: توسعه راهبردهای کلان فاتب با گسترش زیرساخت های پژوهشی امکان پذیر است، در صدد هستیم که در یک بازه زمانی کوتاه مدت مجموعه تحقیقات فاتب را به یک قطب علمی پلیسی تبدیل می کنیم.

سردار ساجدی نیا افزود:با توجه به گسترش حوزه سرزمینی پلیس پایتخت و تنوع جرائم و آسیب ها در این ابر شهر، بالطبع بخشی از نگاه کاهش جرم می بایست مبتنی بر فعالیت های پژوهشی پلیس باشد.

سرهنگ "شیرزاد" رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا در ادامه این نشست به تشریح مجموعه فعالیت های صورت پذیرفته در سال 94 در منظومه پژوهشی ناجا پرداخت و بیان داشت: در این منظومه نقش پلیس پایتخت از تمامی رده ها پررنگ تر است.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا از راه اندازی پژوهشکده تخصصی پلیس پایتخت خبر داد و تصریح کرد: مجموعه فعالیت های پژوهشی ناجا و فاتب در هم آمیخته است، با استفاده از پتانسیلی که در فاتب وجود دارد در صدد آن هستیم که تمامی فعالیت های مرتبط با ناجا را با یک رویکرد پژوهشی مرتفع نمائیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کتابخانه تخصصی حقوق در پژوهشکده حقوقی شهر دانش