سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمربی تیم فوتسال فردوسی: بازگشت مصدومان، تیم را به شرایط عادی بازگرداند


مصطفی نعمتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پس از پیروزی تیمش بر تیم آذرخش بندرعباس افزود: با توجه به استراحتی که بازیکنان تیم پشت سر گذاشته بودند تیم به آمادگی نسبی رسیده بود و به همین دلیل توانستیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل تیم آذرخش نتیجه تلاش بازیکنان بود؛ هواداران خوب مشهدی هم نقش بسزایی در پیروزی ما داشتند که از همه این عزیزان تشکر می کنم.
نعمتی درباره داوری این مسابقه نیز گفت: شرایط بازی سنگین بود اما در مجموع از قضاوت داوری راضی هستیم.
وی افزود: بعد از چند هفته شکست متوالی توانستیم به شرایط عادی بازگردیم و امیدوارم بتوانیم با انگیزه مطلوب در ادامه رقابت ها نتایج خوبی کسب کنیم.
وی درمورد نرفتن تیم فردوسی به اصفهان برای رویارویی با نماینده این استان اظهارکرد: قبول دارم کار حرفه ای نبود، اما با اتخاذ تصمیم های لازم توانستیم بهترین کار ممکن را انجام دهیم و نرفتن تیم به اصفهان بهترین تصمیم بود.
نعمتی ادامه داد: اگر با تیم گیتی پسند بازی می کردیم بازیکنان مصدوم خود را که در حال بهبود بودند برای این مسابقه از دست می دادیم.
تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر کشور عصر یکشنبه میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که در این دیدار میهمان خود را با چهار گل بدرقه کرد.
تیم فردوسی هم اکنون 19 امتیازی است و روز جمعه هفته جاری بازی حساسی در شهر ساری برابر تیم شهروند دارد.
7498/ 6053/ 1650

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم