ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آموزش سلفی به کفاشیان و گرفتن آخرین عکس‌ها با خبرنگاران/ بازیکن پرسپولیس هم حضور داشت


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مراسم روز درختکاری صبح امروز در ساعت 9 و 30 دقیقه در کمپ تیم‌های ملی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و مقامات شهرداری منطقه 22 برگزار شد که البته این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

زمانی که مراسم آغاز شد 11 درخت به نشانه 11 بازیکن فوتبال توسط کفاشیان و مسئولان شهرداری در زمین روبروی ساختمان آکادمی ملی فوتبال کاشته شد و جالب اینکه قبل از کاشتن این درختان کفاشیان دنبال دروازه‌بان این درخت‌ها می‌گشت و یکی دو بار سوال کرد که گلر این درخت‌ها کدام درخت است.

کفاشیان قبل از آغاز مراسم همچنین رو به خبرنگاران ابتدا گفت: دیگران کاشتند و ما خوردیم حالا می‌کاریم که بقیه بخورند که بعد از چند دقیقه صحبت‌های خود را به این شکل اصلاح کرد که دیگران نکاشتند و ما خوردیم اما ما می‌کاریم تا دیگران بخورند.

* زمانی که خبرنگاران و عکاسان از کفاشیان درخواست کردند تا یک مقدار جابه جا شود تا عکس‌های بهتری از وی گرفته شود او رو به عکاسان کرد و گفت چشم سه سانتی‌متر آن طرف‌تر می‌روم تا عکس‌های شما خوب شود.

* رئیس فدراسیون فوتبال که امروز به شدت سرحال بود و شوخی‌هایش تمامی نداشت رو به برخی کارمندان کمپ کرده و به آنها گفت ای کاش درخت سیب و گلابی هم می‌کاشتیم تا بتوانیم سال‌های آینده از این راه درآمدزایی کنیم.

* پس از پایان مراسم درختکاری که همزمان با حضور امیرحسین پیروانی و کادر فنی تیم ملی جوانان همراه شد و کفاشیان نیز از آنها خواست تا در این امر خیر آنها نیز سهیم شوند؛ رئیس فدراسیون تیم فوتبال به همراه قائم‌مقام شهردار منطقه 22 راهی ساختمان پزشکی منتخب فیفا در آکادمی شده و مسئولان امر از این ساختمان که البته هنوز افتتاح نشده است بازدیدی به عمل آوردند. کفاشیان در این بازدید به مسئولان شهرداری در خصوص کاربری ساختمان و نحوه ساخت و ساز مجموعه پزشکی توضیحاتی را داده و به آنها گفت که قرار است فیفا 500 هزار دلار به این منظور به فدراسیون ایران کمک کند.

* پس از رفتن مقامات شهرداری عکاسان از کفاشیان در خواست کردند که با او عکس سلفی بگیرند که البته رئیس فدراسیون این درخواست را قبول کرده و به شوخی گفت بیایید تا آخرین عکس‌ها را با خبرنگاران بگیریم. در این زمان کفاشیان از یکی از خبرنگاران خواست تا موبایلش را به او بدهد تا او نیز گرفتن عکس سلفی را یاد بگیرد که در این زمان یاد بگیرد که البته در نهایت این اتفاق نیفتاد. در این میان شوخی‌های رئیس فدراسیون فوتبال با خبرنگاران در نوع خود قابل توجه بود.

* کمال کامیابی‌نیا در حاشیه مراسم امروز در آکادمی ملی فوتبال حاضر شد و دقایقی با امیرحسین پیروانی به صحبت پرداخت.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
لذت گرفتن عکس سلفی - آموزش استفاده از مونوپاد