فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ایوبی: امیدواریم از ماه رمضان سینما خارج شویم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی سازمان سینمایی، معاون توسعه فناوری سینمایی و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان سینمایی  با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر، سید مهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوان، علیرضا رضاداد مشاور ارشد رییس سازمان، سید صادق موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، بهمن حبشی مدیر کل دفتر مجامع و تشکل های سینمایی ، رمضانعلی حیدری خلیلی، جلیل اکبری صحت، محمد رسول صادقی، جواد صباغ، در سالن کوچک سازمان سینمایی برگزار شد.

حجت الله ایوبی در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: فضای عمومی کشور نشان می‌دهد پروژه سینمای ایران در حال پیشرفت است و به همه دست اندرکاران دست مریزاد می گویم.

وی ادامه داد: رضایت نسبی از سینما را امروز در مردم می توان دید و اهالی سینما نیز نارضایتی خود را بسیار زود اعلام می کنند و اینکه اعتراضی نیست نشان از رضایت سینماگران از وضعیت کنونی دارد.

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: روزهای اول موج تفاهم نامه ها شکل گرفت اما در اجرا که رفتیم دیدیم که خودمان هستیم و بودجه ای اندک. خدارا شاکریم که همه چیز خوب پیش می رود و جشنواره فیلم فجر نیز به خوبی برگزار شد.

ایوبی افزود: امیدوارم سال آینده سال بهتری برای سینمای ایران باشد و دلیلی ندارد بهتر نباشد. روابط ما با دنیا بهتر شده و افزایش خوبی در بخش بودجه داشتیم و امیدواریم از ماه رمضان سینما خارج شویم.

وی تصریح کرد: مجموعه تغییر و تحولات خیلی تغییر نیست بلکه یک جابجایی است. بخش روابط عمومی کار پر استرسی بود و در جایی نگران سلامتی ایشان شدم و رسول صادقی برای ما زحمات بسیاری کشید.

رییس سازمان سینمایی گفت: خوشحالیم که جلیل اکبری صحت که از ابتدا همراه کاروان امید بودند با ما همراه شدند و از علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای موافقت برای حضور آقای صحت در سازمان سینمایی تقدیر می کنم.

وی یادآور شد: رمضانعلی حیدری خلیلی چهره شناخته شده ای هستند و بسیاری از امور راهبردی و مسائل مالیاتی و امور سینمایی از طریق این مدیر سینمایی به سرانجام رسید.

ایوبی در ادامه عنوان کرد: در معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی نیروهای خوش فکری هستند و بسیاری امور از جمله مخاطب شناسی سینما در این معاونت قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: سابقه آقای صباغ این امیدواری را ایجاد می کند که در جایگاه جدید موفق باشد و وی مدیری خوش فکر و علاقه مند است.

رییس سازمان سینمایی یادآور شد: آقای جعفری در این دو سال تلاش های بسیاری کرد و برای سازمان سینمایی جنگید و تلاش این مدیر برای سازمان سینمایی قابل تقدیر است. پیش از حضور این مدیر چیزی بنام طرح و برنامه احساس نمی شد و آقای صباغ مجموعه ای خوب را تحویل می گیرند.

رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی با تقدیر از زحمات ابطحی و حسینی اظهار کرد: در این عرصه به همفکری همه مدیران نیازمندیم و رابطه تعاملی موثر با مدرسه ملی سینما و انجمن سینمای جوان و موسسه سینما شهر و بنیاد سینمایی فارابی در زمینه آموزش و فناوری های سینمایی هستیم و با هم افزایی صحیح می توانیم رسالت خود را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت و فناوری های سینمایی و حضور فعالان اقتصادی در این زمینه را از برنامه های پیش رو دانست و تاکید کرد: از ظرفیت های استانی برای ماموریت های سازمانی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تعامل مورد نظر با استان ها شکل گیرد.

محمد رسول صادقی با تقدیر از مدیران و همکاران ستادی و صف حاضر در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم آینده برای همه روشن باشد. قدردان صبر و انتخاب آقای ایوبی هستم و متاسفم که به دلیل امکانات محدود و فرصت اندک همه ایده ها به اجرا درنیامد.

جلیل اکبری صحت نیز در این مراسم اظهار کرد:  مرا قیصر امین پور وارد مطبوعات کرد و سیف الله داد مرا به عرصه روابط عمومی آورد. از توجه و اعتماد دکتر ایوبی تقدیر می کنم .

وی افزود: سینمای ایران متعلق به امروز و فردا است و وظیفه ما مردم داری و با مردم بودن است و افتخار من خدمت است.

جواد صباغ مدیر کل جدید دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری نیز در این مراسم اظهار کرد: در بخش فتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی و بصری که پیشتر مدیریت آن را برعهده داشتم آیین ها در این بخش اصلاح و شورای آموزش و فنی به منظور بررسی آموزشگاه های سینمایی با حضور اهالی سینما تشکیل شد.

وی افزود: اکثریت بزرگان سینما درخواست آموزشگاه های سینمایی دارند و امیدوارم دوستان طبق روال این درخواست ها را بررسی کنند.

صباغ عنوان کرد: هر توفیقی بود با همراهی همه دوستان حاصل شد و از حسن نظر رییس سازمان سینمایی در واسپاری وظیفه بخش برنامه و بودجه تشکر می کنم. 

علی جعفری مدیر سابق برنامه و بودجه نیز اظهار کرد: دو سال پر تلاطم را داشتیم و موانعی برای برخی مباحث بودجه ای همچنان وجود دارد. تلاش کردیم از منافع سازمان دفاع کنیم و کارهای بزرگی در این دو سال انجام گرفت. امروز شاهد سه ردیف بودجه هستیم و پیشتر یک ردیف بودجه داشتیم.

در ادامه این مراسم احکام مدیران جدید سازمان سینمایی از سوی رییس سازمان سینمایی اعطا شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کاهش قیمت بلیط سینما / ساعت فعالیت سینما در ماه رمضان