سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



فرزند پسر مي‌خواهيد يا دختر؟


قدس آنلاين/ يک کارشناس مامايي گفت: از گذشته تا کنون همواره تعيين جنسيت فرزند مورد توجه بوده و امروز روش‌هاي علمي احتمال تشخيص را افزايش داده است.

فريبا اسدي اظهار کرد: بدون هيچ‌گونه اقدامي براي تعيين جنسيت فرزند، احتمال آن که جنسيت مورد نظر متولد شود، 50 درصد است، اما با مصرف داروهاي خاص به همراه بعضي رژيم‌هاي تغذيه‌اي اين احتمال تا 80 درصد افزايش مي‌يابد.
وي تصريح کرد: يکي از روش‌هاي مطمئن در تعيين جنسيت روش‌هاي آزمايشگاهي و IVF است که در آن کنترل تخمک‌گذاري در اختيار پزشک است.
اسدي افزود: در روش آزمايشگاهي اسپرم‌ها را شست‌وشو مي‌دهند و اسپرم خاصي را برداشته و نوع آن را انتخاب مي‌کنند. در اين روش به طور حتم جنسيت فرزند همان چيزي مي‌شود که پدر و مادر خواستار هستند.
وي تاکيد کرد: اگرچه با کمک روش آزمايشگاهي مي‌توان جنسيت فرزند را از پيش تعيين کرد، اما هزينه‌هاي بسيار گزاف آن اين شانس را از بسياري افراد گرفته است.
وي در خصوص عوارض ناشي از روش‌هاي آزمايشگاهي اظهار کرد: چون در روش آزمايشگاهي از داروهاي شيميايي استفاده مي‌شود، بنابراين احتمال سقط جنين و اثرات جانبي بر روي تخمدان‌ها افزايش مي‌يابد.
اين کارشناس مامايي با بيان اينکه در بيمارستان فاطميه همدان نيز تعيين جنسيت آزمايشگاهي انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر روش آزمايشگاهي، رژيم‌هاي خاص غذايي نيز تاحدودي در تعيين جنسيت موثر است. به عنوان مثال زماني‌که محيط بدن قليايي و گرم باشد، احتمال تولد نوزاد پسر بالا رفته و زماني‌که محيط بدن اسيدي شود احتمال تولد نوزاد دختر افزايش مي‌يابد.
وي گفت: خوراکي‌هاي گرم مانند خرما، فلفل و مصرف پتاسيم در قليايي کردن بدن نقش دارند و لبنيات، کلسيم، منيزيم و ترشيجات نيز در اسيدي کردن محيط بدن موثر است.
اسدي در پايان توصيه کرد: اگرچه تعيين جنسيت براي بعضي افراد بسيار لذت‌بخش و با اهميت است، اما آنچه که خداوند مي‌پسندد هميشه مطلوب‌تر است.


ویدیو مرتبط :
قصه جالب فرزند دختر یا فرزند پسر