ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیدوستی: دیگر برنامه استعدادیابی نداریم/اردوی ازبکستان برای شناسایی نقاط ضعف‌مان مفید است


حمید علیدوستی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: شرایط ما بسیار خوب است. بعد از تورنمنت بلاروس چند روز دیگر اردویی در تهران برگزار  می‌کنیم و سپس اسفند ماه تیم عازم رقابت‌های ازبکستان می‌شود.

وی افزود:‌ حضورمان در اردوی بلاروس بسیار مفید بود. در این تورنمنت تیم‌های مطرح اروپایی حضور داشتند که یک سال از بازیکنان ما بزرگتر بود. تیم ما توانست در این رقابت تجربه خوبی به دست آورد.

علیدوستی تصریح کرد: تورنمنت چهارجانبه ازبکستان به هزینه ژاپن برگزار می‌شود که در این مسابقه ما همراه ژاپن، ازبکستان و قرقیزستان حضور داریم. این مسابقات هم تجربه خوبی است که می‌تواند در شناسایی نقاط ضعف به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در رابطه با اینکه آیا در راستای برگزاری اردوها باز هم برنامه استعداد یابی دارند، گفت: دیگر در مرحله‌ای نیستیم که بخواهیم زمان برای استعدادیابی داشته باشیم. ما این اقدامات را طی چند ماه گذشته انجام دادیم و اکنون لیست 50 نفره خود را مشخص کردیم. البته اگر در این بین یک استعداد بسیار ناب پیدا شود مطمئنا از آن استفاده خواهیم کرد و به این شکل نیست که بازیکنان حاشیه امنیت داشته باشند.

وی در پایان در رابطه با اینکه آیا فدراسیون به قرارداد کادر فنی عمل می‌کن، عنوان کرد:‌خوشبختانه در این مورد مشکلی نداریم و جا دارد از کمیته جوانان فریدون معینی و مرتضی محصص تشکر کنم. فدراسیون تمام تلاشش را برای برگزاری مراحل آماده‌سازی مناسب برای تیم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/CZ1UN2


ویدیو مرتبط :
استاد ماهان تیموری باعث شناسایی نقاط ضعف در شغلم شدند.