سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت ROM ویندوز 10 موبایل را برای اسمارت فون Mi 4 شیائومی عرضه خواهد کرد [شایعه]


مایکروسافت ROM ویندوز 10 موبایل را برای اسمارت فون Mi 4 شیائومی عرضه خواهد کرد [شایعه]

در بهار سال جاری ویدئویی در دنیای وب منتشر شده بود که نشان می داد موبایل شیائومی Mi 4 سیستم عامل ویندوز 10 در خود دارد. این ویدئو پس از لو رفتن تصمیم مایکروسافت مبنی بر ارائه ROM ویندوز 10 موبایل برای برخی از تلفن های هوشمند اندرویدی بیرون آمده بود و هیچ وقت مورد تایید یا رد قرار نگرفت.

در همین رابطه، غول نرم افزارهای دنیا گفته بود اگر بتواند کاری کند که کاربران اندروید، ویندوز 10 موبایل را تحسین نمایند، احتمالا می تواند آنها را برای سوئیچ بین دو پلتفرم نیز قانع کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ادامه این خبرها، حالا گزارش هایی منتشر شده اند که اعلام می دارند تا هفته آینده، مایکروسافت ROM ویندوز 10 موبایل را برای تلفن هوشمند شیائومی Mi 4 ارائه خواهد نمود. این خبر روی صفحه شبکه اجتماعی Weibo یکی از کارمندان مایکروسافت مشاهده شده؛ این فرد تصویری از پرچمدار جدید شیائومی که آخرین پلتفرم مایکروسافت را در خود دارد را گذاشته و زیر آن نوشته: «نسخه ویندوز 10 موبایل شیائومی Mi 4 در روز شکرگزاری رونمایی خواهد شد.»

انتظار می رفت در همان زمان که این ROM معرفی شد، شرکت سازنده در مورد برنامه های آینده خود اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. به طور مثال، لیستی از موبایل هایی که به این رام مجهز هستند را اعلام کند. اما این طور نشد. در عوض، در اواخر زمستان سال گذشته، کمپانی مورد بحث گفته بود شیائومی نخستین انتخاب آنهاست زیرا طرفداران این کمپانی موبایل ساز به طور دایم و مستمر در مورد آپدیت های نرم افزاری هفتگی آن نظر می دهند. به این مفهوم که آنها خیلی سریع نظرات خود در مورد ویندوز 10 موبایل مایکروسافت را ابراز خواهند داشت و شرکت ساکن ردموند می تواند ایرادات محصول خود را برطرف نماید.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:mi 4Weiboاخبار تکنولوژیشیائومیشیائومی Mi 4مایکروسافتویندوز 10 موبایل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 موبایل بر روی شیائومی Mi 4