ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمایل ذوب‌آهن برای حضور در جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا


تمایل ذوب‌آهن برای حضور در جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیاایسنا/ مربی تیم و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی ذوب آهن گفت: ما می‌خواهیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم، اما هنوز زمان و مکان مسابقات اعلام نشده است تا بر‌نامه‌ریزی داشته باشیم.
علی جباری درباره این که امسال تیم ذوب آهن در جام باشگاه‌های و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی آسیا شرکت می‌کند یا مانند سال قبل مسابقات را از دست می‌دهد، بیا‌ن‌ کرد: ما می‌خواهیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم، کنفدراسیون آسیا هنوز زمان و مکان مسابقات را اعلام نکرده است. زمانی که که علی مرادی در کنفدراسیون بود، از چند ماه قبل زمان مسابقات مشخص بود، اما اکنون ضعیف عمل می‌شود و هنوز تقویم 2016 را نداده‌اند تا بر‌نامه‌ریزی کنیم.
او ا‌دا‌مه‌ داد: ما دوست داریم در مسابقات حضور داشته باشیم و می‌خواهیم و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان نیز نتیجه‌ زحماتشان را ببینند. از طرفی از فدراسیون خواهش می‌کنیم مانند فدراسیون های قبلی نباشد که 45 تا 50 روز، نامه‌ کنفدراسیون خاک بخورد و بعد 10 – 15 روز مانده به آغاز مسابقات به ما اطلاع دهند تاتیم را جمع و جور کنیم. البته علی مرادی و روابط بین‌الملل به محض این که نامه‌ای بیاید اطلاع می‌دهند چون بالاخره باید تعامل‌هایی داشته باشیم و آزمایش دوپینگ از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان انجام گیرد و سلامت آنها تایید شود، زیرا این مساله خیلی مهم است.
جباری در پاسخ به این پرسش که پاداشی به و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان داده شد یا خیر، گفت: آذری 50 درصد از قرارداد و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان را قبل از مسابقه داد که انگیزه‌ای برای آنها شد.
او با اشاره به دومین قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر تصریح کرد: سال گذشته نفرات ملی‌پوش ما بیشتر بودند، اما امسال اکثر نفرات بومی بودند. در هفته‌ اول لیگ اختلافی نسبت به یاسین پیشرو داشتیم و سعی کردیم آن را حفظ یا افزایش بدهیم. در هفته‌ دوم یاسین پیشرو چند امتیاز جلو افتاد و امیدوار شد اما هفته‌ سوم دوباره اختلاف را زیاد کردیم. در هفته‌ پایانی هم در چهار وزن دوم به غیر از رضا روحی بقیه جزو نفرات اول تا سوم نبودند. در واقع نمی‌خواستم ریسک کنم که وزنه‌های زیادی انتخاب کنم و و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌انمان از گردونه مسابقات خارج شوند.
او ا‌دا‌مه‌ داد: یاسین پیشرو در برخی اوزان وزنه‌برداران قوی داشت، اما در برخی اوزان ضعیف بودند و همین باعث شد عقب بیفتد. من هر هفته‌ نفرات را جابجا کردم و دستم باز بود.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن