سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخی قصد مخدوش کردن خدمات دولت تدبیر و امید را دارند


به گزارش ایرنا کریم حمیدوند روز یکشنبه در شورای مسکن شهرستان نهاوند افزود: توسعه نهاوند باید عمده ترین هدف مدیران باشد و من دست مدیری را که برای توسعه این شهر ریسک نماید می بوسم.
وی در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات جزئی مسکن مهر توسط دستگاههای خدمات رسان شهرستان اضافه کرد: دستگاههای خدمات رسان باید به تعهدات خود در قبال مسکن مهر پایبند باشند و همانگونه که در دولت قبل تعهد ساخت مساکن مهر را بدون طرح توجیهی پذیرفته اند امروز باید نسبت به تکمیل و تحویل آنها اقدام نمایند .
وی افزود: البته برخی مشکلات مسکن مهر که ریشه در گذشته دارد بنیادی بوده و برای حل آنها نیاز به طی مسیر قانونی بلند مدت وجود دارد اما مسائل جزئی این طرح مانند آب و برق و گاز باید توسط دستگاههای مربوطه رفع شود تا ما هر چه زودتر شاهد تحویل آنها به متقاضیان باشیم .
وی انتظار طولانی مدت متقاضیان برای تحویل مسکن مهر را ناشی از مشکلات گذشته ذکر کرد و گفت: گفت: افرادی هستند که با حداقل حقوق بازنشستگی و داشتن فرزندان دانشجو سال‌ها است که منتظر تحویل این مساکن و واحدها هستند اما همچنان در انتظار به سر می برند .
وی به تلف شدن بخشی از سرمایه های هزینه شده در این طرح اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مسکن مهر شهر برزول که اسکلت آن‌ها به زمین زده شده دچار زنگ زدگی شده و ارزش واقعی آنها کاهش یافته است.
حمیدوند افزود: در شهرستان نهاوند یک هزار و 820 واحد مسکن مهر وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 272 واحد واگذار شده است که البته بسیاری از آنان نیز دچار مشکل می باشد .
وی عمده طرحهای واگذار نشده در این شهرستان را مربوط به مسکن مهر باروداب و جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: در این دو طرح بخش عمده مساکن مهر آماده شده اند و فقط مشکلات آب ، برق ، گاز و آسفالت وجود دارد که لازم است توسط دستگاههای مربوطه با جدیت پیگیری شوند .
وی گقت: با توجه به مشکلات جزئی طرحهای مسکن مهر منطقه باروداب و جهاد لازم است که این مشکلات هر چه باشتاب برطرف شده و تا ابتدای تابستان تحویل متقاضیان گردد.
از ابتدای شروع طرح مسکن مهر در شهرستان نهاوند دو هزار و 700 مسکن مهر در نهاوند و شهرهای برزول و گیان احداث شده که نزدیک به یک هزار و 300 واحد آنها تحویل شده است .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری: امید داشتیم در دولت تدبیر و امید اتفاقات