فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیمان معادی با «کمپ ایکس ری» در ایران


شورای صنفی نمایش امروز در جلسه‌ای مجوز اکران فیلم «کمپ ایکس ری» محصول آمریکا با بازی پیمان معادی را صادر کرد.

خبرگزاری مهر: شورای صنفی نمایش امروز در جلسه‌ای مجوز اکران فیلم «کمپ ایکس ری» محصول آمریکا با بازی پیمان معادی را صادر کرد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۱۵ دی ماه در جلسه شورا تصمیم بر این شد که فیلم خارجی «کمپ ایکس ری» به کارگردانی پیتر ستلر و با بازی پیتر ستلر در ۴ سالن سینما در تهران به نمایش درآید.

پیمان معادی با «کمپ ایکس ری» در ایرانبه گفته وی، اکران در سالن‌ها و سانس‌های محدود است و شامل سینماهای کورش، زندگی، ملت و چارسو می‌شود.

کریستن استوارت، پیمان معادی، جان کرول لینچ از بازیگران این فیلم که محصول سال ۲۰۱۴ کشور آمریکا است، هستند.

فیلم با صحنه‌هایی از وقایع یازدهم سپتامبر در مرکز تجارت جهانی نیویورک آغاز می‌شود و پس از صحنه بازداشت «علی» (با بازی پیمان معادی) در آلمان به هشت سال بعد و زمان ورود نگهبان تازه‌ای به نام «ایمی کول» (کریستن استوارت) به بازداشتگاه گوانتانامو می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
پیمان معادی در "کمپ ایکس ری"