فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه جیرفت: نفوذ در اندیشه خطرناک ترین نوع است


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور روز چهارشنبه در یادواره شهدای فرهنگی جیرفت افزود: دشمن با خوب نشان دادن چهره هایی که مقابل اسلام ایستادگی کرده اند به دنبال نفوذ در اندیشه هاست.
وی با بیان این که یکی از راه های نفوذ دشمن کاربرد واژه های خارجی بین مردم است گفت: متاسفانه بعضی از مراکز عرضه مواد غدایی با اسم های خارجی و نامانوس تحت تاثیر نفوذ دشمن قرار گرفته اند.
وی با تاکید بر اینکه باید راه های نفوذ را سد کنیم افزود: نفوذ دشمن در کشور قطعی است لذا دشمن از طریق مذاکرات قصد نفوذ در کشور را دارد.
امام جمعه جیرفت با اشاره به آیات قرآن در زمینه دشمن شناسی و اهمیت این موضوع بیان کرد: دشمن از رنج بردن ما لذت می برد و مصداق آن، ایجاد تحریم های اقتصادی ناعادلانه علیه کشورمان است.
وی گفت: دشمن دنبال ضربه زدن به افکار مردم است که در این زمینه نشانه گرفتن دانش هسته ای توسط دشمن مهمترین موضوع است.
حجت الاسلام کرمی پور افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه استفاده نظامی از انرژی هسته ای فتوا داده اند که این مساله حرام می باشد و این فتوا حکم حکومتی است.
وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی های دشمن، اعلام دشمنی زبانی و آشکار است چنانچه مسئولان آمریکایی مدام از گزینه نظامی روی میز صحبت می کنند.
وی گفت: اگر آمریکا سر میز مذاکره حاضر می شود دنبال اهداف خودشان است و دلشان برای ما نسوخته است.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های اخیر خود بارها از کلمه نفوذ استفاده کرده اند و این نشان از اهمیت موضوع است لذا همه باید به این مساله مهم توجه داشته باشیم.
وی افزود: شهدا فرهنگ را به مردم آموختند و جان خود را برای سرافرازی نظام هدیه کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه در برابر استکبار ایستادگی می کند فرهنگ است لذا دشمن فرهنگ را نشانه گرفته زیرا همه هستی ما فرهنگ است.
حجت الاسلام کرمی پور گفت: دشمن از راه های سیاست، تحریم، جنگ و کودتا نتوانست کاری انجام دهد و اکنون از طریق جنگ فرهنگی وارد شده است.
وی اظهار کرد: جوانان و دانش آموزان به مساله فرهنگ توجه ویژه داشته باشند تا در دام دشمن اسیر نشوند.
وی گفت: فرهنگ هر ایرانی، باورها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند لذا باید فرهنگ بسیجی، جهادی و انقلابی بین جوانان نهادینه شود.
امام جمعه جیرفت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند عده ای می گویند اکنون وقت صلح امام حسن (ع) است ولی ما این را قبول نداریم و اعلام می کنیم آن صلح به خاطر اسلام بود و اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید کربلا شود.
وی گفت: وظیفه آموزش و پرورش در زمان فعلی ترویج اصول انقلاب است و ارزش های دینی در آموزش و پرورش باید پررنگ تر شود و معلمان به همراه والدین دانش آموزان علاوه بر مسائل آموزشی مسائل تربیتی را هم به آنها آموزش دهند.
7450/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید فرماندار و امام جمعه از نمایشگاه اندیشه درعاشورا