گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



اجرای تورهای مشترک خوزستان و صربستان


معاون گردشگری میراث فرهنگی خوزستان از راه اندازی تورهای خوزستان - صربستان و بالعکس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، محمدعلی خلیلی اظهار کرد: روز گذشته در جلسه ای در میراث فرهنگی خوزستان با مسئولان شرکت ترکیش ایر توافقات خوبی برای تبادل گردشگر خوزستان و صربستان انجام شده است.

وی افزود: مقرر شد که شرکت خدمات مسافرتی امیدپرواز در نیمه اول سال با توجه به شرایط اقلیمی خوزستان امور انتقال گردشگر به کشور صربستان را انجام دهد.

وی با اشاره به همکاری نزدیک شرکت خدماتی مسافرتی یوروجت افزود: مقرر شده است در نیمه دوم سال که شرایط اقلیمی خوزستان برای پذیرش گردشگر مهیاست، شرکت یوروجت امور انتقال گردشگران صرب را به خوزستان انجام دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ضمن تقدیر از تلاش های مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در ایجاد تعامل موجود بین شرکت های خدمات مسافر در خوزستان و صربستان تاکید کرد: امور انتقال از طریق شرکت ترکیش اریرلاین با برقراری پروازهای اهواز - استانبول - بلگراد و بالعکس انجام می شود.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و صربستان