سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقاضای اوباما از متحدان آمریکا برای ارسال تجهیزات بیشتر برای مخالفان سوری


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، بن رودز امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از شرکای بین المللی خواسته است تا تجهیزات بیشتری را برای نیروهای سوری که در حال مقابله با تروریست های داعش هستند، ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: ما می خواهیم با سایر کشورها همکاری کنیم و مذاکراتی را در این خصوص داشته ایم که چگونه می توانیم حمایت خود را افزایش دهیم و تجهیزات بیشتری را برای کسانی که علیه تروریست های داعش در سوریه می جنگند، ارسال کنیم.

بن رودز گفت: حمایت بیشتر از نیروهای سوری یکی از زمینه هایی خواهد بود که اوباما در خصوص آن با سایر رهبران مذاکره خواهد کرد.

اوباما هم اکنون در نشست همکاری اقتصادی آسیا اقیانوسیه در فیلیپین شرکت کرده است. وی پیش از این در نشست گروه 20 در ترکیه شرکت کرده بود.

بن رودز افزود: مقام های چینی نیز تمایل خود را برای همکاری اطلاعاتی با آمریکا برای مقابله با فعالیت های داعش اعلام کرده اند.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
پیام دکتر ظریف به آمریکا و متحدان غربی در 1+5