فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فقط 7 درصد دانش آموزان تنگستان بوشهر در رشته ریاضی تحصیل می كنند


به گزارش ایرنا، حسین پولادیان روز شنبه در مراسم افتتاح خانه ریاضیات اهرم افزود: این درحالی است كه 57 درصد دانش آموزان تنگستان در رشته تجربی، 28 درصد در رشته علوم ‌انسانی و مابقی در دیگر رشته‌ها تحصیل می كنند.
وی اضافه كرد: عمومی كردن ریاضیات، آشنایی علاقمندان با تاریخ ریاضیات، ایجاد زمینه های لازم برای طرح مسائل در شاخه‌های مختلف علوم ریاضی و شكوفا شدن ذهن دانش‌آموزان خلاق از اهداف ایجاد خانه ریاضیات است.
پولادیان ادامه داد: استفاده از بازیهای فكری برای جذب و ترغیب دانش‌آموزان به ریاضیات، سوق دادن ریاضی به متن جامعه، ایجادعلاقمندی علوم ریاضی در خانواده‌ها و تقویت ذهنی دانش‌آموزان از دیگر اهداف تشكیل خانه ریاضیات است.
وی بیان كرد: با اختصاص زمین مورد نظر و جلب مشاركت و همكاری خیران ساختمان خانه ریاضیات در تنگستان احداث می‌شود.
پولادیان گفت: امسال با تدبیر اندیشیده شده دانش‌آموزان كنكوری شهرستان تنگستان در كلاسهای تقویت بنیه علمی شركت كرده‌اند كه امیدواریم ضریب قبولی این دانش‌آموزان در دانشگاههای دولتی و مرجع افزایش یابد.
رئیس آموزش و پرورش تنگستان گفت: یكی از ضعف‌هایی كه دانش آموزان این شهرستان دارند نمره پایین در درس ریاضیات است كه این ضعف در دانش‌آموزان استان بوشهر نسبت به میانگین كشوری مشاهده می‌شود و برهمین اساس دانش‌آموزان تنگستانی هم شرایط مطلوبی در نمره ریاضی ندارند.
وی گفت: تقویت ذهن دانش‌آموزان در علوم ریاضی زمینه رشد و سعادتمندی آنها را فراهم می‌كند.
شهر ستان تنگستان با بیش از 70 هزار نفر جمعیت با مركزیت شهر اهرم در فاصله 50 كیلومتری جنوب غربی بوشهر واقع است.
7202/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تحصیل رایگان برای دانش آموزان استثنایی