سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتش و نیروهای مردمی به رودخانه دجله در حاشیه مرکز الرمادی رسیدند


"رائد رئیسان" یکی از فرماندهان نیروهای داطلب مردمی عراق در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم با اشاره به نبرد ارتش عراق برای آزاد سازی الرمادی گفت: نیروهای داوطلب مردمی شرکت کننده در پاکسازی شهر الرمادی مرکز استان الانبار، همگی از نیروهای بومی استان الانبار هستند.

وی در خصوص عملیات آزادسازی الرمادی گفت: نیروهای آمریکایی و ائتلاف تنها با جنگنده‌های خود در عملیات آزادسازی شهر الرمادی شرکت می‌کنند و حضور نظامی زمینی ندارند. در عملیات آزادسازی شهر الرمادی تنها نیروهای داوطلب مردمی استان الانبار که از برادران اهل سنت ما هستند، مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در این عملیات که هم اکنون نیز با شدت هرچه بیشتر ادامه دارد نیروهای مبارزه با تروریسم، ارتش و پلیس فدرال در کنار نیروهای داوطلب مردمی بومی استان الانبار در حال مبارزه با تروریست‌های داعش هستند.

رئیسان در خصوص آخرین وضعیت نیروهای عراقی در الرمادی گفت: هم اکنون نیروهای عراقی به منطقه الخور رسیده و در پی عبور از پل این منطقه و رودخانه دجله هستند، این پل که از سوی تروریست های داعش بمب گذاری شده نیروهای عراقی را مستقیما به مرکز شهر الرمادی خواهد رساند و در صورت عبور از آن ، شهر الانبار به طور کامل پاکسازی خواهد شد و به نظر می رسد که به زودی شاهد پاکسازی کامل این شهر باشیم.

نیروهای ارتش و امنیتی و داوطلب مردمی عراق از چند ماه قبل عملیات آزادسازی الرمادی از دست تروریستها را آغاز کرده‌اند و طی این مدت موفق شدند مناطق زیادی را از لوث تروریستها پاکسازی کنند.

نیروهای ارتش و امنیتی و داوطلب مردمی عراق تاکنون مناطق مختلف استان الانبار را از دست داعش آزاد ساخته‌اند و تروریستهای داعشی را به‌طور کامل در الرمادی مرکز این استان به محاصره خود در آوردند و قرار است در این حمله پرونده این گروه تروریستی در استان الانبار بسته شود.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
پیشروی ارتش و نیروهای مردمی به سمت مرکز الرمادی