شمسایی جایزه بهترین بازیکن آسیا را به چه کسی تقدیم کرد؟


به گزارش مشرق، وحید شمسایی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و همچنین انتخاب تیم تاسیسات دریایی به عنوان بهترین تیم سال قاره کهن اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم خوشحال نیستم تیم تاسیسات که مسئولیت آن را به عهده دارد به عنوان بهترین تیم آسیا انتخاب شد چرا که دوست داشتم تک تک بازیکنان این عنوان را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: من نماینده‌ای از تمام بازیکنان بودم که این جایزه خود را هم به دکتر منوچهری مالک تاسیسات تقدیم می‌کنم چرا که زحمات زیادی برای تیم کشیده است. همچنین از دکتر نوروزی و خانم محمدی تشکر می‌کنم که با توجه به اینکه PCL من پاره بود اما با تلاش شبانه‌روزی این پزشکان توانستم به جام باشگاه‌های آُسیا بروم.

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اینکه فوتسال بار دیگر جور دیگر موارد را در فدراسیون فوتسال کشید، یادآور شد: همیشه فوتسال آبروداری کرده است و واقعا باید دست تک تک همه کسانی که زحمت می‌کشند را بوسید. محمد طاهری، محمد کشاورز و سایر بازیکنان هر ساله به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدند که جای تقدیر دارد و باید سرمایه‌گذاری بیشتری شود تا بتوانیم در آینده موفق‌تر ظاهر شویم.

شمسایی در خصوص مصدومیتش یادآور شد: امروز نتوانستم به میدان بروم اما خدا را شکر تیمم همانگونه  که فکرش رامی‌کردم بازی کرد و به جایگاه اصلی خود بازگشت. امیدوارم در ادامه لیگ هم اینگونه باشیم و بتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم چرا که بهترین‌ها را در خدمت داریم و نباید به چیز دیگری فکر کنیم.

وی افزود: طبق گفته پزشک من 21 روز باید استراحت کنم که هم اکنون 9 -10 روز آن گذشته است و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم پا به توپ شوم.


ویدیو مرتبط :
جایزه بهترین بازیکن خارجی آسیا 2013