سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو شورای اسلامی سلطانیه خواستار خارج شدن سلطانیه از ردیف مناطق برخوردار شد


سید جعفر ایوار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به شاخص های در نظر گرفته شده مبنی بر واقع شدن شهرستان سلطانیه در ردیف مناطق برخوردار طی شش سال گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به این موضوع دو درصد بودجه ای که با عنوان بودجه نفت پرداخت می شود به این شهرستان تعلق نمی گیرد.
وی اظهار کرد: این شاخص ها شامل موارد مختلف از جمله بهره مندی از راه های مواصلاتی اعم از راه آهن و اتوبان، فضای سبز و مبلمان شهری است.
عضو شورای اسلامی شهرستان سلطانیه گفت: عبور خط راه آهن نه تنها هیچ منافعی را عاید این شهرستان نمی کند بلکه به یکی از موانع در زمینه بهره مندی سلطانیه از دو درصد بودجه نفت تبدیل شده است.
ایوار ادامه داد: پیش از اینکه سلطانیه از شهرستان ابهر تفکیک شود بر اساس ارزش افزوده در این شهرستان، سهم شهرداری سلطانیه از محل ارزش افزوده یک میلیارد تومان بود که این میزان پس از تفکیک از شهرستان ابهر به 200میلیون تومان کاهش یافته است.
عضو شورای اسلامی شهرستان سلطانیه سهم شهرداری سلطانیه از محل مالیات بر ارزش افزوده را بسیار کم و ناچیز خواند.
ایوار تاکید کرد: ایجاد محلی برای منابع پایدار در شهرداری می تواند بسیاری از دغدغه های موجود برای توسعه این شهر را مرتفع کند.
شهرستان سلطانیه به مرکزیت شهر تاریخی سلطانیه مشتمل بر بخش های مرکزی و باغ حلی در 43 کیلومتری شهر زنجان واقع شده و بر اساس سرشماری سال 1390 جمعیت شهرستان سلطانیه 30 هزار نفر است.
7318/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عضو شورای اسلامی شهرخور: پاک دست ترین شورا، شورای فعلی است.