سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Call of Duty به سینما می آید


در حالی که امروز بازی Call of Duty: Black Ops III رسما عرضه جهانی می شود، کمپانی Activision از استدیوهای تازه تاسیس خود با نام Activision Blizzard Studios رونمایی می کند. این بخش از کمپانی Activision دنیای بازی ها را به واقعیت می آورد و از بازی های کامپیوتری معروف فیلم و سریال می سازد.

آی بایت/ در حالی که امروز بازی Call of Duty: Black Ops III رسما عرضه جهانی می شود، کمپانی Activision از استدیوهای تازه تاسیس خود با نام Activision Blizzard Studios رونمایی می کند. این بخش از کمپانی Activision دنیای بازی ها را به واقعیت می آورد و از بازی های کامپیوتری معروف فیلم و سریال می سازد.

اولین پروژه تایید شده این استدیو ساخت Skylanders Academy می باشد. Skylanders Academy یک مجموعه تلویزیونی براساس بازی کامپیوتری چندگانه معروف Skylanders می باشد.

در حال حاضر از تیم ساخت این مجموعه می توان به Eric Rogers بعنوان نویسنده و در گروه صداگذاری به Justin Long، Ashley Tisdale، Norm MacDonald و Jonathan Banks اشاره نمود.

کمپانی Activision Blizzard اظهار دارد که از سری بازی های معروف Call of Duty نیز فیلمی ساخته خواهد شد و بعلاوه احتمال ساخت مجموعه تلویزیونی نیز براساس آن می رود. در حالی که جزئیات این پروژه ها مشخص نشده است، این کمپانی قصد دارد تا این چندگانه بسیار معروف را تا سال ۲۰۱۸ در سینماها به تصویر بکشاند.

مدیر عامل این کمپانی Bobby Kotick در طی بیانیه ای اذعان داشت این بخش از تولید که زیر نظر Activision شروع به فعالیت کرده است می تواند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و قطعا سری بازی های معروفی از قبیل Starcraft، Diablo، Destiny و Guitar Hero تماشاگران خاص خودش را خواهد داشت.

فیلم دیگری که آن نیز اقتباسی از بازی چندگانه بسیار معروف Warcraft می باشد، در حال ساخت می باشد و امروز تریلر جدیدی از این فیلم به نمایش درآمد ولی در کمال تعجب ناشر آن استدیو Legendary Pictures می باشد در حالی که این توقع از استدیو Activision Blizzard میرفت.

بعلاوه اینکه Activision Blizzard امروز خبر از عرضه نسخه جدید Call of Duty و معرفی استدیو فیلم سازی اش داد. در این هفته این کمپانی خبر بزرگ دیگری را در خصوص درآمد زایی ۶ میلیارد دلاری از استدیو ساخت بازی محبوبCandy Crush داد. با توجه به این خبر بنظر می رسد بازی Candy Crush نیز که یک بازی معمایی می باشد، خود را واجد شرایط قدم گذاشتن در دنیای سینما می داند.


ویدیو مرتبط :
تریلر واقعی Call of Duty با بازی تیلور کیتچ ستاره سینما