سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز اعزام به عتبات سازمان حج از امروز/ هزینه سفر افزایش نیافته است


محسن نظافتی در گفت‌وگو با گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره از سرگیری اعزام‌ به عتبات توسط سازمان حج گفت: از امروز اعزام‌های عتبات سازمان حج آغاز می‌شود و روزانه بین 50 تا 60 کاروان هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج ادامه داد: این دوره اعزام‌ها از 15 آذرماه تا 30 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و ثبت‌نام این دوره نیز قبل از اربعین حسینی در اواخر آبان‌ماه انجام شد.

وی افزود: در این دوره علی‌رغم افزایش قیمت دلار، هزینه سفر به عتبات افزایش نداشته است. قیمت ارزی هر زائر در دوره جدید 200 تومان افزایش یافته ولی ما این مابه‌التفاوت را از زائران این دوره نمی‌گیریم.

نظافتی درباره بازگشت زائران حسینی از سفر عتبات در ایام اربعین گفت: دیروز و امروز آخرین تعداد زائران به کشور وارد شده‌اند و سفیر عراق در ایران نیز روز گذشته اعلام کرد که در مراسم اربعین امسال یک میلیون و 340 هزار ویزا برای زوار ایرانی صادر شده‌ است.

مدیرکل عتبات سازمان حج ادامه داد: ما برای بدست آوردن آمار دقیق زائران ایرانی که به عراق سفر کرده‌اند برای مراسم اربعین باید منتظر ورود تمام زائران به کشور بمانیم زیرا آمار ورود به کشور معمولا دقیق‌تر از آمار خروج از کشور است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CB5E7A


ویدیو مرتبط :
تاثیر افزایش قیمت ارز بر سفر حج