ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف جدید عادل فردوسی‌پور


اعتراف جدید عادل فردوسی‌پورخبرآنلاین/ عادل فردوسی پور با توجه به پخش مستقیم بازی تنیس بین فدرر و جوکوویچ از داورهای خط و توپ جمع کن ها تشکر کرد.
شبکه ورزش برای اولین بار بازی تنیس راجر فدرر و نواک جوکوویچ را به صورت زنده روی آنتن برد که این بازی با برتری 3-1 جوکوویچ همراه بود. بعد از این بازی عادل فردوسی پور که سابقه گزارش تنیس را دارد روی خط برنامه آمد و از اینکه این بازی به صورت مستقیم پخش شد ابراز خوشحالی کرد.
فردوسی پور که در حال تهیه برنامه فوتبال 120 بود گفت:« ما در حال تهیه برنامه فوتبال 120 بودیم که کار را بیخیال شدیم و بازی را تماشا کردیم. در اینجا باید از داورهای خط و توپ جمع کن ها تشکر کنیم تا با پوشش خوبشان اجازه دادند بازی پخش شود و هیچ اتفاقی هم رخ نداد.»
فردوسی پور که اولین بار در سال 74 بازی تنیس را در تلویزیون گزارش کرد در باره تفاوت های گزارش فوتبال و تنیس گفت:« گزارش تنیس سخت است چون باید در زمان بازی ساکت بود و زمان هایی که تایم بریک هست نکاتی را گوش زد کرد که به کل با فوتبال فرق می کند. »

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
اعتراف عادل فردوسی پور