ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت موراتا در صورت گره خوردن قضیه بنزما


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 18:58

بازگشت موراتا در صورت گره خوردن قضیه بنزما

ورزش 3/ باشگاه یوونتوس قصد دارد به زودی قرارداد جدیدی به آلوارو موراتا پیشنهاد بدهد با این حال از این هراس دارد که رئالی ها با توجه به بندی در قرارداد این بازیکن، وی را دوباره به خدمت بگیرند.
آلوارو موراتا، تابستان دو سال پیش از رئال مادرید به یوونتوس پیوست اما رئالی ها بندی در قرارداد وی گنجاندند که در دو تابستان 2015 و 2016، می توانند با پرداخت مبلغی، او را به برنابئو بازگردانند.
آنها امسال از این بند صرفنظر کردند؛ چون با وجود بنزما و بیل، شانس موراتا برای حضور ثابت در ترکیب رئال بالا نبود و این بازیکن هم تمایلی به نیمکت نشینی در رئال نداشت؛ با این حال پس از به دردسر افتادن کریم بنزما و بحرانی شدن اوضاع وی در پرونده اخاذی از والبوئنا که ممکن است در صورت اثبات اتهاماتش، به زندان نیز محکوم شود، پرونده بازگشت موراتا به رئال، دوباره به جریان افتاده است.
به ادعای توتواسپورت، چاپ تورین، مدیران رئال در صورت محکوم شدن بنزما، بطور حتم آلوارو موراتا را با پرداخت 35 میلیون یورو به یوونتوس، به خدمت خواهند گرفت که بی شک، خبر خوبی برای یوونتوسی ها نخواهد بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آموزش گره کوهنوردی - ایجاد گره خرگوش به صورت تعقیب