سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونه مشکل باز نشدن تصاویر تلگرام را حل کنیم


آی تی آموزی/ چگونه مشکل باز نشدن تصاویر تلگرام را حل کنیم

یکی از مشکلات اساسی کاربران شبکه اجتماعی تلگرام باز نشدن تصاویر تلگرام و ویدئو در تلگرام است ، این مشکل بیشتر در گوشی های هوشمند رده پایین اتفاق می افتد ، برای حل این مشکل ما امروز روش های مختلفی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد ، پس برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

زوم تک/ یکی از مشکلات اساسی کاربران شبکه اجتماعی تلگرام باز نشدن تصاویر تلگرام و ویدئو در تلگرام است ، این مشکل بیشتر در گوشی های هوشمند رده پایین اتفاق می افتد ، برای حل این مشکل ما امروز روش های مختلفی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد ، پس برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

مشکل بازنشدن عکس و ویدئو در تلگرام به این دلیل اتفاق می افتد که جانگ فایل و فایل های اضافی در گوشی شما افزایش می یابد ، برای حل این مشکل شما در قدم اول باید این نکته را در نظر بگیرید که با استفاده از نرم افزار های حذف کننده فایل های اضافی در گوشی استفاده نمایید.

از نرم افزار های مشهور برای پاک کردن فایل های اضافی در تلگرام می توان به نرم افزار CCleaner ، اپلیکیشن Clean Master است ، شما برای حل این مشکل اساسی در تلگرام می توانید با نصب این نرم افزار های حرفه ای این مشکل اساسیتان را حل نمایید. برای راحتی شما ما این دو نرم افزار ها را در سرور زوم تک قرار داده ایم که بتوانید مورد استفاده قرار دهید .

دانلود اپلیکیشن Clean Master برای اندروید ۴

دانلود اپلیکیشن Clean Master برای اندروید ۵

دانلود اپلیکیشن CCleaner

و اما در مواقع دیگری هم تصاویر و ویدئو های تلگرام برای شما باز نخواهد شد ، در حالت دیگر در دسترس نبودن ویدئو یا تصویر برای ایپی ایران است .

در حالت دیگری که نرم افزار تلگرام عکس ها و ویدئو ها را لود نمیکند ، پر شدن حافظه داخلی گوشی شما است عامل این اتفاق است ، برای اینکار حافظه داخلی گوشیتان را از فایل های اضافی خالی کنید ، در این حالت مشکلتان حل خواهد شد.

در حالت دیگری که تلگرام تصاویر و ویدئو ها لود نمیشوند ، پر شدن کش نرم افزار است ، در این حالت شما باید کش تلگرام را پاکسازی نمایید تا این مشکل مرتفع گردد ، این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی استیکر ها و تصاویری که در گروه ها و گپ های شما به شما ارسال می شود در این پوشه ذخیره سازی می شود شما می توانید بصورت دستی این پوشه را خالی نمایید نرم افزار هایی که در ابتدای مقاله برای شما معرفی گردید ، دقیقا این وظیقه را بصورت اتوماتیک برای شما انجام می دادند در صورت عدم نصب نرم افزار می توانید بصورت دستی این فایل ها را پاکسازی نمایید.

برای این کار ابتدا دسترسی به اینترنت را از گوشی قطع نمایید اگر گوشی از طریق وای فای یا داده همراه به اینترنت متصل است این اتصال را قطع نمایید.

سپس در فایل منیجر گوشیتان مسیر زیر را طی کنید تا به پوشه کش برسید و آنرا پاکسازی نمایید :

android/data/com.telegram.messenger

پس از طی این مراحل پوشه کش را از بین پوشه ها انتخاب و داخل آنرا خالی نمایید با این کار مطمئن باشید مشکل اصلی شما در لود نشدن تصاویر در تلگرام برطرف خواهد شد.

با طی این مراحل که معرفی شد مطمئنا مشکل شما برطرف خواهد شد ، اگر مشکلتان برطرف نشد در بخش نظرات این پست اعلام کنید تا راهنمایی های بیشتری برای شما ارائه شود.

ممنون از همراهیتون ، این پست مفید بود برای شما ؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حل مشکل لود نشدن تصاویر در گوگل (google Images)