سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سناتور آمریکایی:ترامپ هرروز به تهدیدی زشت تر و بزرگتر تبدیل می شود


به گزارش ایرنا، «الیزابت وارن» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست آمریکا با انتشار بیانیه ای در صفحه فیسبوک خود، به صراحت مردم آمریکا را به اتحاد برای درهم شکستن وبیرون راندن ترامپ از عرصه رقابت های انتخاباتی فراخوانده است.
وارن اضافه کرده است که دراین کشور اظهارات عوام فریبانه و «تروریست خواندن کسانی که با ما اختلاف نظر دارند» و استفاده از این اتهام برای ترویج ارعاب وخشونت بی سابقه نبوده است.
وی چنین سابقه ای را در بازی های سیاسی کشورش زشت و خطرناک خوانده و با بیان این که سکوت طولانی مردم آمریکا در مقابل این گونه نفرت پراکنی ها نیز بی سابقه نبوده گفته است سکوت در مقابل اظهارات تحریک آمیز ترامپ موجب گسترش خطرات و تهدیدهای ناشی از اینگونه اظهارات خواهد شد.
این سناتور دموکرات آمریکایی افزود: سکوت در مقابل نفرت پراکنی و نفاق افکنی های فردی مثل ترامپ فضیلت نیست.
شبس*اروپام-4-541*1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سناتور ارشد جمهوری خواهان مقابل رفتارهای نژادپرستانه ترامپ ایستاد