بازیگر زن طراح ایده چراغ راهنما و ترمز ماشین! + عکس


بازیگر زن قدیمی که باعث اختراع چراغ راهنما و ترمز ماشین شد

 بازیگر زن قدیمی که باعث اختراع چراغ راهنمایی و ترمز ماشین شد ، فلورانس لورنس ، چراغ راهنمایی

خانم فلورانس لورنس ، که در سال 1907 وارد دنیای سینما شده بود، سه سال بعد، به کارهای هنری دیگر علاقه مند شد و با حقوق قابل توجه هزار دلار در هفته، به استخدام یک کارگاه هنری درآمد. او همچنین در آگهی های بازرگانی شرکت می کرد. با حضورهای سینمایی و فعالیت های جنبی او دیگر توانسته بود، یکی از نخستین ستاره های زن دنیای سینما شود، طوری که با او لقب «نخستین ستاره سینما » هم داده شده است.

  این بازیگر قدیمی مبتکر و خلاق هم بود و ایده ترمز ماشین ، چراغ راهنمایی و راهنماهای خودرو را مطرح کرده است اما این ایده ها را در جایی ثبت نکرده است.

فلورانس لورنس نامش به خاطر بازی در بیش از 250 فیلم صامت در تاریخ سینما ثبت شده است. اما شاید کسی نداند این بازیگر زن که در چنین روزهایی در سال 1938 دست به خودکشی در بورلی هیلز زد ایده اولیه چراغ راهنمایی خودروها و چراغ ترمز را داشته است.

ایده چراغ راهنما و ترمز را یک بازیگر زن مطرح کرد ، چراغ راهنمایی ، ترمز

او بازیگر موفقی بود و به همین خاطر با دستمزدهایی بالایی که می گرفت موفق به خریدن یک خودرو شد. در آن زمان اما خودرو یک وسیله لوکس و تجملاتی به حساب می آمد و فلورانس لورنس خودش شروع به سردرآوردن از همه اجزای خودرویش شد. او خیلی زود فهمید که نقصی در خودروهای آن زمان وجود دارد که باعث تصادف می شود. به همین خاطر در سال 1914 بازویی مکانیکی طراحی کرد که با زدن یک دکمه توسط راننده از سپر عقب خودرو بیرون می آمد و جهتی که راننده قصد گردش به آن سمت را داشت مشخص می کرد.

برای ترمز هم او ایده مشابهی داشت. وقتی راننده پدال ترمز را فشار می داد تابلویی با علامت ایست از سپر عقب بیرون می پرید و به راننده عقبی اخطار می داد. هر چند این ایده بعدها باعث شد تا چراغ های راهنما و ترمز روی همه خودروها یک وسیله عادی شود اما فلورانس لورنس چون ایده اش را ثبت نکرده بود هیچ منفعت مالی از اختراعش به دست نیاورد.

بازیگر زن طراح ایده چراغ راهنما و ترمز ماشین! + عکس


ویدیو مرتبط :
ناهمانگی در چراغ راهنما/ تمام چهارراه پشت چراغ قرمز+فیل