جبرئیل سیسه ،دی‌‌جیِ خواننده معروف آمریکایی شد!


جبرئیل سیسه ،دی‌‌جیِ خواننده معروف آمریکایی شد!بانی فیلم/ مهاجم سنگالی پیشین تیم فوتبال لیورپول، شغلی را برای دوران پس از آویزان کردن کفش‌های خود انتخاب کرده است که هیچ شباهتی به حرفه قبلی او ندارد.
جبرئیل سیسه هیچ وقت برای فوتبال بازی کردن ساخته نشده بود. اشتباه نکنید! او بازیکنی طراز بالا بود و گل‌های زیادی هم در دوران حضورش در تیم‌های اوسر، مارسی و پاناتینایکوس به‌ثمر رساند و شاید بیش از آنها به‌خاطر دوران درخشان حضورش در لیورپول که در ۸۲ بازی ۲۴ گل زد در یادها مانده است.

او همچنین یکی از آن پنالتی‌زن‌های لیورپول در فینال معروف استانبول (لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵) بود. با تمام این‌ها اما همیشه چیزی درمورد سیسه وجود داشت که نشان می‌داد او برای حرفه‌ای غیر از فوتبال بازی کردن ساخته شده است.

حالا آن فرضیه به اثبات رسیده است، چرا که مهاجم پیشین قرمزپوشان مرسی‌ساید برخلاف بسیاری از همکاران قبلی‌اش به جای ماندن در مستطیل سبز به سراغ شغلی رفته است که هیچ شباهت و ربطی به حرفه قبلی او ندارد. وی که چند سال پیش کفش‌هایش را آویزان کرد، فاش کرده که قرار است در یک کنسرت که هفته جاری در پاریس برگزار می‌شود، نقش دی‌جی را برای یکی از خوانندگان آمریکایی ایفا کند.

جبرئیل سیسه در صفحه توئیترش نوشته است، من این افتخار را دارم که اعلام کنم قرار است در بخش اول این کنسرت، مسئولیت تنظیم موسیقی را برعهده بگیرم.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
سوپر گل زیبای جبرئیل سیسه