سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نهاوندیان: بانک مرکزی و ۱۵ بانک ایرانی از دیروز به طور مستقیم به سوئیفت وصل شدند


نهاوندیان: بانک مرکزی و ۱۵ بانک ایرانی از دیروز به طور مستقیم به سوئیفت وصل شدندفارس/ رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ارسال پیام‌های سوئیفت بانک مرکزی و ۱۵ بانک ایرانی از دو روز قبل خبر داد و گفت: روز گذشته سوئیفت به طور مستقیم در بانک‌ها برقرار شد.

محمد نهاوندیان در خصوص اینکه وضعیت اتصال سیستم بانکی به سوئیفت چطور است، اظهار داشت: بانک مرکزی و 15 بانک ایران که از تحریم‌ها خارج شده بودند، از دو روز پیش پیام‌های سوئیفت خود را ارسال کردند و این بانک‌ها دیروز به‌طور مستقیم به سوئیفت وصل شدند.

وی تأکید کرد: در واقع این اتصال بانک‌ها، اتصال مستقیم است وگرنه از فردای اجرایی شدن برجام، به‌صورت غیرمستقیم به سوئیفت وصل شده بودند.

نهاوندیان در پاسخ به سؤال دیگر فارس که پرسید امکان گشایش LC در کشورهای اروپایی برقرار شده است، نیز گفت: آنهایی که قرارداد کاگزاریشان شروع شده بود، شروع به گشایش LC کرده‌اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
دکتر حسن عباسی : رئیس سابق بانک مرکزی در بانک حساب نداشته چون معتقد بوده بانک شبهه ناک و ربوی است