بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)


بارسلونا با 7 گل والنسیا را پشت سر گذاشت . دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ برگزار شد و بارسلونا با 7 گل والنسیا را در هم کوبید.گل های این دیدار را سوارز(4) و مسی (3) به ثمر رساندند. بارسلونا با این پیروزی تقریبا جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد چون بعید است که والنسیا بتواند در متسایا این نتیجه را جبران کند.

عصرایران - بارسلونا با 7 گل والنسیا را پشت سر گذاشت . دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ برگزار شد و بارسلونا با 7 گل والنسیا را در هم کوبید.گل های این دیدار را سوارز(4) و مسی (3) به ثمر رساندند. بارسلونا با این پیروزی تقریبا جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد چون بعید است که والنسیا بتواند در متسایا این نتیجه را جبران کند. 

بارسلونا در حالی 7-0 پیروز شد که در این دیدار یک پنالتی از دست داد و دو بار هم توپ را به تیر دروازه کوبید. شاگردان انریکه با کسب این پیروزی منتظر رقیب خود در نیمه نهایی خواهند بود. 

بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)بارسلونا 7 - 0 والنسیا /طوفان MSN(+عکس)


ویدیو مرتبط :
والنسیا 0 - 1 بارسلونا | گل مسی