اعلام جزئیات چهارمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند «شهر»


اعلام جزئیات چهارمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند «شهر»

مهر/ چهارمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند «شهر» روز شنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
در چهارمین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر در پردیس ملت، فیلم «مشترک مورد نظر» مستند برتر جشنواره ها و فیلم کوتاه «قضاوت» به همراه کارگاه انتقال تجربیات لقمان خالدی با عنوان «داستان گویی در فیلم مستند» برگزار می شود.

بخش ابتدای برنامه اختصاص به نمایش مستند مشترک مورد نظر و فیلم کوتاه قضاوت دارد و در بخش دوم کارگاه انتقال تجربیات لقمان خالدی با عنوان «داستان گویی در فیلم مستند» برگزار می شود.

فیلم مستند مشترک مورد نظر که مضمونی اجتماعی دارد از مجموعه پرسه در شهر به کارگردانی لقمان خالدی، تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم و محصول مشترک موسسه تصویر شهر و شبکه ۴ سیماست.

این مستند در مدت‌ زمان ۳۵ دقیقه تاثیر تلفن همراه را در جامعه معاصر ایران، آسیب‌شناسی و فواید آن را به تصویر می‌کشد و موضوعاتی از قبیل پیامک و بلوتوث را مورد بحث قرار می‌دهد.

این فیلم در جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره سینمای جوان، رویش، سینما حقیقت و در جشن خانه سینما عناوین بهترین فیلم مستند و بهترین کارگردانی را از آن خود کرده است.

فیلم کوتاه قضاوت به کارگردانی مجتبی بیات و تهیه کنندگی الهام جعفری است که مسعود رمضانی، احسان بذلی، امیرحسین آصفی، ابوالفضل کارگزار، افسانه اکبری، الناز پرویز و صالح صارمی در آن به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه ۱۸ دقیقه ای آمده است: هر کسی از ظن خود شد یار من ...

باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر، یک پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم‌های کوتاه و مستند است که یک هفته در میان در روزهای شنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. در این سلسله جلسات علاوه بر نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی به صورت رایگان و برای عموم فیلمسازان جوان برگزار می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مستند مهرداد فراهانی- کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر