ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضائیان: گلم را با گل هادی مقایسه می کنند؛ افتخار است/دوست دارم علی کریمی به تمرین پرسپولیس بیاید


ورزش > لیگ برتر - مدافع راست پرسپولیس می گوید گلی که هادی زد زیباتر بود و همیشه در ذهن همه می ماند.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ شنبه شب رامین رضائیان این شکلی تمام شد؛ یک سوپر گل و نشان دادن عدد 8 جلوی دوربین. او گفت این گل را تقدیم به علی کریمی کرده و حالا می گوید: «ارادت ویژه ای هم به امام رضا(ع) امام هشتم دارم.» درخشش رامین مقابل پدیده بهانه ای بود برای گفت و گو با با او درباره این مسابقه، اتفاقاتش و همینطور تیترهایی که رسانه ها برایش زدند. 

رامین ناجی پرسپولیس شدی...لطف خدا بود و کمک بچه ها. اصلا دوست نداشتیم بازنده باشیم و خدا را شکر که در این بازی سخت خارج از خانه حداقل امتیاز را گرفتیم.گلی که زدی همه را به یاد گل هادی نوروزی انداخته است.این برای من یک افتخار است. تیتر روزنامه ها را دیدم. خیلی ها این گل را شبیه گل هادی می دانستند. خدا رحمت کند او را. واقعا جایش خالی است. به خاطر هادی می خواستیم برنده باشیم ولی متاسفانه اتفاقات بازی جوری پیش رفت که به نفع ما نبود. ولی گل هادی زیباتر بود و برای همیشه در ذهن من و همه هواداران می ماند. گلی که هر وقت یادش می افتیم، واقعا حسرت مان دو برابر می شود که چرا او رفت.

هنوز رفتن او برای کسی باور کردنی نیست. هادی خیلی مودب بود و خیلی آرام. هیچکس از او بی احترامی ندید. به خاطر همین رفتنش برای همه ما سخت بود. واقعا باور کردنی نیست که او دیگر بین مان حضور ندارد ولی خوشحالم که بهانه برای یادآوری خاطرمان با او زیاد است. مطمئنا یاد و خاطره او همیشه زنده است...رامین وقتی گل را زدی انگار از دست تصویربردار شاکی بود!(خنده) نه. از او خواستم که من را نشان بدهد تا شادی گلم را جلوی دوربین انجام بدهم. اول حواسش نبود ولی بعد تصویرم را گرفت. نشان داد عدد 8 و بعد هم مصاحبه ای که درباره کریمی داشتی...علی آقای کریمی واقعا در فوتبال من تاثیرگذار بوده. یادم نمی رود برای تماشای بازی های راه آهن می آمد و تاثیر زیادی در دعوت شدنم به تیم ملی داشت. وقتی همراه تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی رفتم با حرف هایش به من خیلی روحیه داد و باعث شد پیشرفت کنم. علی آقا نقش مهمی در حضورم در جام ملت ها داشت. به خاطر همین نمی توانم واقعا لطف های او را فراموش کنم و به سادگی از کنارش بگذرم. البته این 8 چند پهلو بود. بارگاه امام رضا(ع) که امام هشتم ماست، در مشهد است و واقعا اردات ویژه ای به این امام دارم. علی کریمی از فوتبال دور افتاده. او می گوید دوست دارد فعلا بیرون از فضای فوتبال دارد. خیلی دوست دارم این اتفاق بهانه ای باشد که علی آقا به تمرین پرسپولیس بیاید. او با حضور خود می تواند به پرسپولیس روحیه زیادی دهد. همه دوست دارند علی آقا را ببینند. امیدوارم او به تمرین تیم بیاید. علی آقا کریمی و علی آقا پروین از بزرگان پرسپولیس هستند و امیدوارم هر دو به تمرین پرسپولیس بیایند. تولد پدرت هم دیروز بود؟بله، از همین جا تولد پدرم را تبریک می گویم. در زندگی من نقش مهمی داشته و همیشه در بازی های پرسپولیس اولین تصویری که در ذهنم می آید، تصویر پدرم است. بعد از بازی ها هم همیشه به فکر پدرم هستم چون می دانم بازی های پرسپولیس را با چه استرسی دنبال می کند. هر چقدر به او می گویم بابا به خاطر قلبت بازی ها را نبین ولی چون پرسپولیسی دو آتیشه است و منم در این تیم بازی می کند، اصلا به حرفمان گوش نمی دهد. وقتی تیم عقب است مدام به فکر پدرم هستم که نکند ناراحت باشد. خدا را شکر که جلوی پدیده نباختیم و من گل زدم چون می دانم پدرم داشت بازی را با استرس زیاد نگاه می کرد.

این ماجرای درگیری لفظی ات با عالیشاه و بنگر چه بود؟چیز خاصی نبود. درگیری خاصی نداشتیم. یکسری مسایل دورن تیمی است. من در تیم پرسپولیس کوچکترین بازیکن هستم و همه از من تجربه بیشتری دارند و احترام همه شان برای من واجب است. اگر چیزی هم بوده مسایل درون خانوادگی است. سوشا هم کارت قرمز گرفت و کلا روز خوبی برایش نبود. سوشا هم دروازه بان خوبی است و این اتفاقات در زمین بازی برای هر بازیکنی می افتد. حرف خاصی مانده؟ درباره هواداران...باید از هواداران تشکر کنم که همیشه حامی ما بوده اند. امسال هم هدفی نداریم جز اینکه واقعا دل هواداران مان را شاد کنیم. امیدوارم امکانات رفاهی برای تماشاگرانی که به استادیوم می آیند فراهم شود. من هفته قبل در مصاحبه ای گفتم کاش بازی ها رایگان شود و امیدوارم واقعا چنین اتفاقی بیفتد. خودم هم حاضرم در این اتفاق سهمیم باشم بخشی از قراردادم را بدهم. حضور مردم در استادیوم برای ما از هر چیزی مهمتر است.

252 41


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با هادی نوروزی و رامین رضائیان در اردو پرسپولیس