رونمایی از فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا و همسرش(+عکس)


مراسم آیین دیدار «بهمن» با حضور مهمانانی از جمله لیلی گلستان، ترانه علیدوستی، محمد شیروانی، محسن امیریوسفی، پگاه آهنگرانی، سهیلا گلستانی،نسیم مرعشی، علی کریم و علی مردانه برگزار شد.

گروه هنر و تجربه، پنجاه و نهمین مراسم آیین دیدار فیلم های این گروه را شنبه شب در سینما فرهنگ تهران برگزار کرد.

به گزارش گروه هنروتجربه، این مراسم اختصاص به دیدار با عوامل فیلم سینمایی «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف داشت و گروه جوان او در کنار بازیگر باتجربه و محبوبش فاطمه معتمدآریا روی صحنه آمدند.

مجری جلسه در ابتدا با اشاره به پنجاه و هشت آیین دیدار که پیش‌تر برگزار شده بود گفت: «این یعنی پنجاه و هشت اثر ساکت و مظلوم در این گروه اکران شده است.» او در ادامه به این مساله اشاره کرد که «بهمن» دومین فیلم مرتضی فرشباف بوده و «سوگ» فیلم اول او هنوز متاسفانه اکران نشده است.» او سپس با یاد جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم، از فاطمه معتمدآریا درخواست کرد به روی صحنه بیاید. معتمد آریا هم  در سخنان کوتاهی گفت :«خوشحالم هنر و تجربه این همه طرفدار دارد و سلیقه فیلم دیدن تغییر کرده است.»

در ادامه با حضور عوامل فیلم مرتضی فرشباف به تقدیر ویژه جشنواره آسیا پاسیفیک از فاطمه معتمدآریا اشاره کرد و از هنرمندان حاضر در سالن به خصوص ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی تشکر کرد. اعضای گروه شامل مریم شیرازی (بازیگر)، احمد حامد (بازیگر نقش مقابل معتمدآریا که همسر او نیز هست)، هومن بهمنش (مدیر فیلم‌برداری)، پوریا پارسامقام (تدوین‌گر)، آرش آقابیکف و محمد ثقفی (دستیاران کارگردان)، یاسمن محب اهری، حمیرا نعمت‌الله، حبیب مجیدی، سعید کشیک‌پور و امیر راشدی از اعضای گروه بودند که روی صحنه آمدند.

معتمدآریا به جوانی گروه سازنده فیلم اشاره کرد و گفت: «میانگین سنی گروه در حدود سی سال بود و جوانی و انرژی گروه باعث می‌شد ما هم تجربه‌مان را راحت‌تر انتقال بدهیم. به نظر همه ما فیلمی که حالا ساخته شده است بهترین نتیجه‌ای بود که برای این فیلم می‌توانست اتفاق بیفتد.»

هومن بهمنش فیلم‌بردار «بهمن» به حضور خانم لیلی گلستان در جمع حاضرین اشاره کرد که با تشویق تماشاگران همراه شد. بهمنش در ادامه گفت: «رنگ و نور نسخه‌ای که امشب پخش می‌شود را از قبل چک نکرده‌ام اما فرشباف به او گفته است رنگ و نور این نسخه خوب است». هومن بهمنش سپس اضافه کرد: «اما معمولا رنگ و نوری که از نظر کارگردان اوکی است از نظر فیلم‌بردار هنوز قابل قبول نیست!»

مراسم آیین دیدار «بهمن» با حضور مهمانانی از جمله لیلی گلستان، ترانه علیدوستی، محمد شیروانی، محسن امیریوسفی، پگاه آهنگرانی، سهیلا گلستانی،نسیم مرعشی، علی کریم و علی مردانه برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم"یحیی سکوت نکرد"با بازی فاطمه معتمدآریا