محمدرضا اسلامی: موقعیت‌هایمان را خیلی راحت از دست می‌دهیم


سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی از عملکرد تیمش برابر دانشگاه آزاد ابراز رضایت کرد اما گفت: موقعیت‌هایمان را به سادگی از دست می‌دهیم.

محمدرضا اسلامی در گفت و گو با ایسنا، درباره دیدار برابر دانشگاه آزاد گفت: معجزه واقعی در قلب بازیکنان اتفاق افتاده است. در خیلی از آمارها که ثبت شده خیلی خوب بودیم و تنها در گلزنی ناکام شدیم. مشکل ما نتیجه گرفتن از توپ‌هایی است که تا یک متری سبد می‌آوریم اما به سادگی از دست می‌دهیم. باید روی استفاده از موقعیت‌هایمان بیشتر کار کنیم تا دیگر شاهد این چنین عملکردی نباشیم.

او ادامه داد: ما در اولین گام مشکل دفاعی تیم را از بین برده‌ایم و می‌بینیم که تیم واقعا در دفاع خوب کار می کند. بازیکنان با قلب و روحشان درک کرده‌اند که باید چه کار کنند و موفق هم بوده‌اند. اکنون مشکل اصلی ما این است که تمرکز نداریم و بهترین موقعیت‌ها را به سادگی از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با اشاره به تیم دانشگاه آزاد گفت: ما تیم جوانی داریم و برخی از بازیکنانمان برای نخستین بار است که لیگ بسکتبال را تجربه می‌کنند. در طرف مقابل تیم دانشگاه آزاد برای قهرمانی بسته شده و بازیکنان بسیار با تجربه‌ای دارد. دو بازیکن خارجی خیلی خوب داشتند. با این شرایط هم دیدید که ما در دفاع و انتقال توپ به حمله و ایجاد موقعیت هیچ مشکلی نداریم و تنها ایراد ما ناکامی در گل زدن است که باید برطرف شود.

اسلامی افزود: از شرایط بازی و عملکرد تیمم راضی هستم و دیدیم که بازیکنان تیم ما تا انتها مبارزه کردند و انگیزه داشتند. هیجان تا انتهای بازی بود. ما در حال تلاش هستیم تا برای یک مسابقه دشوار و طولانی متمرکز باشیم. خب در کوارتر اول خیلی خوب بودیم اما در کوارتر دوم تمرکز از دست رفت و دوباره در نیمه دوم به خودمان آمدیم. به هر حال بازیکنان جوان هستند و برای اینکه بتوانند برابر تیم‌های قدرتمند تمرکز داشته باشند نیاز به زمان دارند.

او در پایان به سوال ایسنا مبنی بر اینکه دور سوم لیگ بهتر است برگزار شود یا نه؟ گفت: اگر برگزار شود بهتر است. اگر به فکر بسکتبال هستیم باید این فشار را تحمل کنیم. اهداف تیم‌ها متفاوت است و همه در نهایت به فکر بسکتبال هستیم. نیروی زمینی به دنبال این است تا این جوانانی که در دوران خدمت مقدس سربازی هستند را حفظ کند و به جایی برساند که در چرخه بسکتبال قرار بگیرند. بازیکنانی داریم که هیچ کس آنها را نمی‌شناخت اما اکنون برابر بهترین‌های ایران خیلی خوب کار می کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چرا خودباروی هایمان را از دست می دهیم