تفریحات فریدون زندی بعد از دوری از فوتبال +عکس


روزهای فریدون زندی بعد از دوری از فوتبال

فریدون زندی که قبل از جام جهانی 2006 آلمان برای حضورش در تیم ملی ایران سرو صدای زیادی به راه افتاد و در نهایت به عنوان نخستین بازیکن دو رگه فوتبال ایران نامش در تاریخ به ثبت رسید. در آن روزها فری زندی با پیراهن شماره 7 تیم ملی یکی از ستاره ها ما بود و در جام جهانی 2006 و در کشوری که در آن رشد و پرورش یافته بود نمایش های درخشانی ارائه داد و بعد هم در جام ملت های آسیا در مالزی بهترین بازیکن ایران بود.

فریدون زندی که سال های پر فراز و نشیبی را در فوتبال باشگاهی خود سپری کرد بعد از یک مصدومیت تلخ و ناامیدکننده در الاهلی قطر دیگر نتوانست به دنیای فوتبال حرفه ای بازگردد و با وجود تمام تلاش های که انجام داد تادوباره به استقلال بازگشته و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند به هدفش نرسید تا پارسال رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و تصمیم به شرکت در کلاس های مربیگری حرفه ای بگیرد.

فری که سال ها با پیراهن کایزرسلاترن در بوندس لیگا بازی کرد و هنوز هم خاطرات و پیراهن هایش در موزه این باشگاه نگهداری می شود با همکاری مدیران باشگاه آلمانی در کلاس های مربیگری پیشرفته شرکت می کند تا وارد عرصه دشوار مربیگری شود اما در این بین برای گذران روزهای دور از فوتبال هم خودش را با تفریحات و سرگرمی های دیگری مشغول کرده از جمله آشپزی و ... تصاویری که از زندی منتشر شده نشان می دهد حال و اوضاع این ستاره محبوب سابق فوتبال ایران چندان بد نیست و او در کنار همسرش در آلمان روزهای آرامی را سپری می کند.

عکس های فریدون زندی ، زندگی خصوصی فریدون زندی

روزهای فریدون زندی بعد از دوری از فوتبال


زندگی خصوصی فریدون زندی ، اخبار داغ ورزشی

عکس هایی از زندگی شخصی فریدون زندی


اخبار داغ ورزشی ، فریدون زندی

فریدون زندی و روزهایش بعد از دوری از فوتبال


فریدون زندی ، عکس های فریدون زندی
تفریحات فریدون زندی بعد از دوری از فوتبال +عکس


ویدیو مرتبط :
اولین گفتگوی فریدون زندی بعداز خداحافظی از دنیای فوتبال