سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون حقوقی رییس جمهوری: دولت برحمایت از بخش خصوصی و استفاده کامل از ظرفیت های اقتصادی تاکید دارد


به گزارش ایرنا معاون رییس جمهوری دوشنبه درسفر یک روزه از بوشهر یادآورشد: دولت مصمم است در زمینه پشتیبانی از فعالیت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های خصوصی حداکثر استفاده را ببرد.
در این بازدید، معاون حقوقی رییس جمهوری با حضور در برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر، از نزدیک در جریان فعالیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز دراین آیین از توسعه بندر بوشهر درقالب مجتمع بندری نگین بعنوان یکی از دستاوردهای سفر دیماه پارسال رئیس جمهوری به این استان خبر داد.
محمد راستاد گفت:این طرح در مجتمع جزیره نگین بوشهر با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است.
وی افزود: بخش خصوصی بیش از شش هزار میلیارد ریال برای توسعه بندر بوشهر سرمایه گذاری می کند.
وی اظهارداشت: در طرح توسعه بندری در جزیره نگین چند پایانه بندری اجرا می شود که روند اجرایی آن طبق برنامه زمان بندی در حال اجراست.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح پایانه کانتینری بوشهر به وسعت30 هکتار گفت: با اجرای این طرح ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر 600 هزار تی.ای.یو درسال افزایش می یابد.
راستاد افزود:بندر بوشهر دارای ظرفیت مهمی در تخلیه و بارگیری کالا، کانتینر و پهلوگیری کشتی است.
وی یادآورشد:بندر بوشهر با سهم ١٠ درصدی از کل حجم حمل و نقل کانتینری، دومین بندر کشور از نظر کانتینری به شمار می رود.
شرکت در نشست های هم اندیشی شورای هماهنگی مدیران حقوقی دستگاههای اجرایی ، وکلا ، دانشجویان و استادان حقوق و اعضای اتاق بازرگانی بوشهر از دیگر برنامه های سفر معاون حقوقی رئیس جمهوری به بوشهر است.
شبک **6045 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاکید رئیس جمهور بر تعامل و همکاری بخش خصوصی با دولت