سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه فضای خانه را با وجود گیاهان آپارتمانی با نشاط تر کنیم


چگونه/ گلها و گیاهان سهم بسزایی در زیبایی طبیعت و بهسازی محیط زیست دارند. نظری به گلهای قشنگ و لطیف و گیاهان غرق در شکوفه و لحظه ای استشمام عطر ملایم و روح پرور گلها کافی است که غبار هرگونه کدورت و کسالت روحی را زدود. پژوهش ها نشان میدهد که حتی یک شاخه گل یا گلدان کوچک می تواند روحیه شخص را به سرعت تغییر دهد احساس شادی و شعف و سرزندگی به وجود آورد.
1
اگر از محیط خانه تان خسته شده اید و به دنبال تنوع در چیدمان یا دکوراسیون آن هستید حتما وجود گیاهان آپارتمانی را مد نظر قرار دهید. پس از نظافت منزل و اطمینان از پاکیزگی فضای خانه، اطلاعاتی راجع به گیاهان آپارتمانی و انواع آنها به دست آورید و چند گیاه که با فضای خانه شما و شرایط زندگیتان مساعدتر است را انتخاب کنید و به منزل بیاورید.
2
فراموش نکنید که با ورود گیاهان آپارتمانی، شما میزبان موجودات زنده ای هستید که نیاز به محبت و توجه شما دارند. در روز اوقات معینی را برای آنها بگذارید و با آنها صحبت کنید.
3
رنگهای متنوع گیاهان و نشاط و سرزندگی آنان، شما را به خودشان جذب می کنند و از یکنواختی و بی حوصلگی زندگی جلوگیری می کنند.
4
گیاهان آپارتمانی را در جایی قرار دهید که در معرض دید همه افراد خانواده باشند. گاهی در صحبتهای خانوادگیتان در مورد آنها و یا با آنها صحبت کنید.
5
همینکه شما اوقات مشخصی را به نگهداری از گیاهتان اختصاص می دهید، این کار به نظم در امور زندگیتان کمک میکند.
6
در صورت امکان برای اتاق کودکتان نیز یک گیاه را انتخاب کنید و به او نحوه نگهداری از آن را آموزش دهید، این کار حس مسئولیت پذیری کودکتان را تقویت می کند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تدریس خصوصی باغبانی - گیاهان آپارتمانی