سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارش کمیسیون برنامه درباره عملکرد بودجه مجلس تقدیم هیأت رئیسه شده است


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای دستور نایب رئیس اول مجلس مبنی بر ارائه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره بودجه مجلس که صبح امروز مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران در این باره تذکر داده بود، اظهار داشت: در ابتدا درخواست می‌کنم که استعفای آقای کوچک‌زاده را مورد بررسی قرار دهید.

وی افزود: آقای کوچک‌زاده امروز تذکری درباره عدم ارائه گزارش عملکرد بودجه مجلس داشتند که کمیسیون برنامه و بودجه باید در این باره گزارشی ارائه دهد، لازم است بگویم ما گزارش بودجه مجلس را به هیأت رئیسه ارائه کرده‌ایم.

تاجگردون تصریح کرد: آقای کریمی‌قدوسی در این خصوص تذکری داده بودند، ما جلسه گذاشتیم، از هیأت رئیسه گزارشی دریافت کردیم و طبق آیین‌نامه گزارش را تقدیم آقای کریمی‌قدوسی کردیم تا در صورتی که قانع نشدند، تقاضای تحقیق و تفحص بررسی شود که در این خصوص شکایتی مطرح نشد.

وی ادامه داد: از طریق دیوان محاسبات در چندیم مرحله رفت و برگشت بین دیوان محاسبات، کمیسیون برنامه و بودجه و دفتر رئیس مجلس، گزارش بودجه مجلس بررسی شد، برخی ارقام را حتی لازم بود که به بیرون از مجلس هم گزارش بدهیم که این کار هم انجام شد، در حال حاضر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به هیأت رئیسه ارائه شده و در فرآیند ارائه به صحن علنی قرار دارد.

تاجگردون در پایان مجدداً از رئیس مجلس درخواست کرد که گزارش بودجه مجلس بعد از بررسی استعفای آقای کوچک‌زاده، در صحن علنی قرائت شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MXCZI4


ویدیو مرتبط :
تصویب کلیات لایحه بودجه سال94 در کمیسیون برنامه و بودجه