ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمایت گواردیولا از ویدال، ریبری و آلابا


حمایت گواردیولا از ویدال، ریبری و آلاباورزش 3/ بعضی از بازیکنان بایرن مونیخ پس از دیدار مقابل یوونتوس راهی مهمانی شبانه ای در تورین شده بودند.
همان طور که انتظار می رفت پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، به حضور جنجالی سه تن از مهره های کلیدی اش در یک مهمانی شبانه در تورین واکنش نشان داده است. واکنش سرمربی اسپانیایی اما چندان چالشی محسوب نمی شود. فرانک ریبری، آرتورو ویدال و دیوید آلابا پس از تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل یوونتوس، نیمه شب راهی مهمانی شبانه ای در تورین می شوند.
گواردیولا پیرامون این مسئله بدون ورود به جزئیات، گفت:" هر سه بازیکن فوق العاده حرفه ای هستند و این مسئله برای من مهم ترین پارامتر محسوب می شود."
بایرن مونیخ در این هفته از رقابت های بوندس لیگا به مصاف ولفسبورگ می رود. گواردیولا پیرامون این جدال سخت نیز گفت:" ولفسبورگ یکی از بهترین تیم های بوندس لیگا است. این هفته برای ما بسیار مهم خواهد بود چرا که می توانیم گام بلندی را رو به جلو برداریم. اگر ما چهار بازی آینده خود را پیروز شویم، می توانیم عنوان قهرمانی رقابت های بوندس لیگا را در انتها تصاحب کنیم."

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
شوخی بسیار ابتدایی آلابا با ریبری